۰۹ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۷۶۶۸۲
با حضور طلاب غیر ایرانی جامعة المصطفی العالمیه؛

مسابقه علمی پرتو پژوهش در قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مسابقه علمی پرتو پژوهش به همت معاونت پژوهش مجتمع آموزش عالی فقه در مدارس عالی حجتیه و بنت الهدی برگزار شد.
حجت الاسلام محسن عميق مدير امور پژوهشي مجتمع آموزش عالي فقه


حجت‌الاسلام محسن عمیق، مدیر امور پژوهشی مجتمع آموزش عالی فقه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: مسابقه علمی پرتو پژوهش از جزوات 21 تا 45، ششم اسفندماه در مدارس عالی بنت الهدی و حجتیه برگزار شد.

وی افزود: دویست و چهل نفر از طلاب غیر ایرانی جامعة المصطفی در این مسابقه نام نویسی کردند که طی آن هفتاد نفر از خواهران طلبه در مدرسه عالی بنت الهدی و پنجاه نفر از برادران طلبه در مدرسه عالی حجتیه به رقابت پرداختند.

مدیر امور پژوهشی مجتمع آموزش عالی فقه ابراز داشت: این مسابقه به صورت چهار جوابی برگزار شد که نتایج آن به زودی اعلام شده و به ممتازین جوایزه ارزنده ای اهدا خواهد شد.

حجت‌الاسلام عمیق یادآور شد: در راستای برگزاری مسابقات علمی در مجتمع آموزش عالی فقه، هر سال یک دوره مسابقه علمی از جزوات پرتو پژوهش به هدف پاسخ گویی به شبهات دینی برگزار می شود که سال گذشته از شماره 1 تا 20 آن برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون 45 شماره از پرتو پژوهش در رابطه با پاسخ گویی به شبهات دینی از سوی محققان جامعة المصطفی منتشر شده است که هر شماره اختصاص به یک شبهه دارد. /920/پ202/ع

ارسال نظرات