۱۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۷۶۹۴۳
مسئول حزب الله در جنوب لبنان:

شبکه های جاسوسی آمریکا در لبنان اهداف موساد را دنبال می کنند

خبرگزاری رسا ـ شیخ نبیل قاووق کشف شبکه های تجسسی آمریکا در لبنان را تجاوزی آشکار علیه لبنان دانست و خاطرنشان کرد که سیا برای تهیه بانک اهداف اسراییل در هر گونه حمله تازه این رژیم به لبنان تلاش می کند.
قاووق


به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نبیل قاووق، مسئول حزب الله در جنوب لبنان، روز گذشته در دیدار با هیاتی از دانشجویان دانشگاه آمریکایی بیروت به ریاست فادی اعور، نماینده مجلس لبنان، آمریکا را شریک جرم و جنایت ها و تجاوزگری های رژیم صهیونیستی در جنگ تابستان 2006 دانست و گفت: کشف شبکه های تجسسی آمریکا که مکالمات تلفنی لبنانی ها را شنود می کردند، به خوبی تجاوز آشکار آنها علیه امنیت لبنان را روشن ساخته است.

شیخ نبیل قاووق با تاکید بر اینکه شبکه های تجسسی آمریکا با حضور در مناطق مختلف لبنان، اهداف سازمان موساد اسراییل را دنبال می کنند، خواهان تلاش دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی لبنان برای کشف این شبکه های جاسوسی بر الگوی شبکه های جاسوسی اسراییلی شد و افزود: موساد و سیا دو روی یک سکه هستند.

وی با مطرح ساختن این پرسش که تا کی باید در برابر تجاوز آمریکا به حریم امنیتی لبنان سکوت اختیار کنیم، افزود: سیا برای تهیه بانک اهداف اسراییل در هر گونه حمله تازه این رژیم به لبنان تلاش می کند و سکوت در برابر این اقدام به هیچ وجه جایز نیست. /981/الف

ارسال نظرات