۱۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۷۶۹۹۷
رییس بسیج اساتید کشور:

برای مقابله با جنگ نرم باید نخبگان علمی و فکری به عرصه بیایند

خبرگزاری رسا ـ رییس بسیج اساتید کشور، گفت: برای مقابله با جنگ نرم باید نخبگان علمی و فکری به عرصه بیایند، زیرا در جنگ نرم دشمن به سراغ سنگرهای اعتقادی، معنوی و عزم و اراده ملت می رود بنابراین عموم مردم مورد تعرض قرار می گیرند .
علي بختياري رييس سازمان بسيج اساتيد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، دکتر علی بختیاری، رییس بسیج اساتید کشور، شب گذشته در جمع اساتید و دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های زاهدان که در تالار ملاصدرای دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در سه دهه گذشته با شعار ظلم ستیزی، عدالت خواهی و استکبار ستیزی تحول عظیمی در جهان به وجود آورد که با نظام سلطه جهانی در تضاد است .

وی، افزود: دشمن بعد از شکست در اقدامات متعدد از جمله جنگ سخت و مدیرین ناامنی شرارت، ترور، تحریم و ایجاد فضای ناامن در محیط خارج و داخل رو به جنگ نرم آورد .

بختیاری، بیان کرد: برای مقابله با جنگ نرم نخبگان علمی و فکری باید به عرصه بیایند زیرا در جنگ نرم دشمن به سراغ سنگرهای اعتقادی، معنوی و عزم و اراده ملت می رود بنابراین عموم مردم مورد تعرض قرار می گیرند .

وی، تصریح کرد: اقدامات جنگ نرم در عرصه حکومت باعث تشدید آسیب پذیری ها، بزرگنمایی ضعف ها و کوچک کردن تلاشها و دستاوردها و در عرصه جامعه نیز باعث مشروعیت زدایی و ارائه الگوهای غلط و انحرافی می شود .

رییس بسیج اساتید کشور، تأکید کرد: ملت ایران در 9 دی ماه و 22 بهمن بار دیگر به جمهوری اسلامی آری گفتند و خواستار استقرار و استمرار حکومت اسلامی شدند و دشمن هیچگاه نخواهد توانست با ایران مقابله کند. /940/پ202/ص
ارسال نظرات