۰۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۷۸۳۱۸

یاد و خاطره پیرترین رزمنده دفاع مقدس در خوزستان گرامی داشته شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول ستاد خبری قرارگاه حفظ ابنیه و آثار سرزمینی دفاع مقدس خوزستان از گرامیداشت یاد و خاطره پیرترین رزمنده دفاع مقدس توسط کاروان راهیان نور شهرستان فسا در مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد.
دفاع مقدس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نادر دریابان، مسوول ستاد خبری قرارگاه حفظ ابنیه و آثار سرزمینی دفاع مقدس خوزستان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کاروان های راهیان نور شهرستان فسا با حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس ضمن تجلیل از مقام شهیدان و ایثارگران این شهرستان با آرمان های آن سرافرازان در کنار مشاهد شهیدان گمنام حماسه هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

دریابان اظهار داشت: اعضای این کاروان ها در حالی که بیشتر آنان را سلحشوران بسیجی به ویژه جوانان شهرستان فسا تشکیل می دادند در کنار مزار شهدای گمنام یادمان های دفاع مقدس خوزستان، یاد و خاطره پیر بسیجیان استان فارس، حاج صفر قلی رحمانیان را گرامی داشتند و برای سلامتی این اسوه 104 ساله که در هنگام دفاع مقدس دهه 70 عمر خود را سپری می کرد و به همراه فرزندانش از میهن اسلامی همگام با سایر رزمندگان به مقاومت و دفاع پرداخت، دعا کردند.

وی با بیان اینکه حضور پرشور کاروان های راهیان نور از فسا، این شهرستان را در ردیف کاروان های ممتاز راهیان نور فارس قرار داده است، یادآور شد: در جریان گرامی داشت یاد و خاطره پیرترین رزمنده دفاع مقدس، زائران سرزمین نور، از شهرستان فسا خواستار بزرگ داشت این سرو راست قامت در قالب کنگره ای شدند تا زمینه برای تجلیل از جبیب ابن مظاهری های دفاع مقدس در جامعه فراگیرتر شود.

مسؤول ستاد خبری قرارگاه حفظ ابنیه و آثار سرزمینی دفاع مقدس خوزستان، با اشاره به اینکه حاج صفر قلی رحمانیان، دو سال پیش در دیدار با مقام معظم رهبری مورد تفقد معظم له قرار گرفت، خاطرنشان کرد: وی در این دیدار بار دیگر آمادگی خو را برای جانفشانی در راه ولایت، اسلام و ایران اعلام داشت.

گفتنی است، حاج صفر قلی رحمانیان، هم اکنون در بستر بیماری است؛ تمبر این اسوه پایداری چندی پیش در آستان قدس رضوی رونمایی و توسط مرکز نشر ایثار و شهادت ویژه نامه ای در خصوص وی منتشر شد./945/د102/ص

ارسال نظرات