۲۰ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۷۸۹۰۸
امام جمعه بهبهان:

صلابت و قاطعیت لازمه دستیابی به اهداف بلند انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بهبهان گفت: ملت ایران با صلابت و قاطعیت به مسیر حقیقی خود ادامه می دهد و هر کس در مقابل این مسیر بایستد او را مجبور به عقب نشینی می‌کند.
حجت الاسلام شکرالله سليماني امام جمعه بهبهان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام شکرالله سلیمانی، امام جمعه بهبهان، روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه‌ این شهر به روز ملی فناوری هسته‌ای اشاره کرد و گفت: فعالیت صلح آمیز هسته‌ای برای تمام کشورهای جهان مشروع است؛ اما هیچ کس حق تولید و استفاده از سلاح هسته ای را ندارد؛ بنابراین با صلابت و قاطعیت مسیر خود را در راستای رسیدن به اهداف بلند انقلاب ادامه داده و هر قدرتی در مقابل ما بایستد او را مجبور به عقب نشینی خواهیم کرد.

امام جمعه بهبهان با اشاره به روز قطع مناسبات سیاسی ایران و امریکا گفت: آمریکا سی سال پیش با هدف فشار بر ایران و ترمیم چهره شکست خورده خود که ناشی از تسخیر لانه جاسوسی بود، و همچنین برای اثبات به جهانیان مبنی بر اینکه کشورهایی که در برابر آمریکا قرار گیرند، شکست خواهند خورد؛ دست به تحریم و توطئه در برابر ایران زده کرد.

وی ادامه داد: ایران نه تنها تسلیم آمریکا و ایادی جهانی نشد؛ بلکه با رهبری امام خمینی(ره) و پیروی مردم شریف ایران از ایشان توانستند، روز به روز پیشرفت کنند و سبب خواری امریکا شوند.

حجت الاسلام سلیمانی افزود: امروز ما به دعوت دروغین آمریکا و آشتی فریبکارانه او پاسخ مثبت نخواهیم داد و هرگز اجازه تجاوز به استقلال و منافع کشور را نخواهیم داد.

امام جمعه بهبهان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر همت مضاعف و کار مضاعف گفت: ما به دستور ایشان با همت و کار مضاعف حرکت خود را جهت الگو شدن در جهان اسلام آغاز کرده ایم.

وی در بخش دیگری از خطبه های این هفته با اشاره به سالگرد شهادت هنرمند بسیجی، متفکر و خلاق شهید سید مرتضی آوینی گفت: ارزش هنر در این است که در خدمت عقاید سازنده جامعه باشد و او این هنر را داشت که هنرمندی خویش را با عشق به اسلام، انقلاب و ارزش‌ها در‌آمیخت و این رمز ماندگاری آن شهید بزرگوار است.

حجت الاسلام سلیمانی در ادامه با گرامی‌داشت سالروز شهادت شهید امیر سپهبد صیاد شیرازی و با اشاره به خدمات ارزشمند و ماندگار این سرباز فداکار اسلام ابراز داشت: این از معجزات اسلام و انقلاب است که سربازان عاشق اسلام، انقلاب و رهبری را تربیت می‌کند و شهید صیاد شیرازی الگویی برای سربازان ما است که با عشق به اسلام، انقلاب و ولایت، خود را وقف کشور و ملت کنند./945/پ202/س
ارسال نظرات