۱۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۸۲۴۳۶
نماینده ولی فقیه در گلستان:

مراقبت از انقلاب اسلامی مسؤولیت دینی همگان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان مسؤولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را حفظ انقلاب اسلامی دانست.
نماينده ولي فقيه در گلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، امروز در دیدار مسؤولان شورای هماهنگی استان در گرگان با گرامیداشت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، انقلاب اسلامی را از بزرگ‌ترین نعمت خداوند به ملت و آیندگان خواند و گفت: با انقلاب شکوهمند اسلامی، از نعمت ولایت و رهبری انبیا، اولیا و بزرگان آسمانی بهره‌مند شده‌ایم.

وی وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را در قبال انقلاب، صبر و تقوا عنوان کرد و افزود: دشمنان انقلاب و اسلام برای رسیدن به اهداف پلید خودشان با برنامه ریزی های بلند مدت از هر کوششی دریغ نکردند و برای همین منظور صبر و استقامت را در رسیدن به مقصود سرلوحه کارخودشان قرارداده اند.

امام جمعه گرگان با بیان این‌که قدرت های استکباری برای تصرف مرزهای طبیعی ابتدا با تصرف مرزهای اعتقادی، سرزمین ملت ها را به اشغال خود در می آورند، تصریح کرد: در گذشته همه شؤون این کشور زیر چتر آمریکا و انگلیس بود؛ اما امروز زیر چتر اسلام و اندیشه های امام خمینی‌(ره) و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای قرار دارد و قدرنشناسی از این نعمت، بی انصافی است.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به این‌که مسؤولیت دینی و اسلامی ما مراقبت از انقلاب اسلامی است، گفت: یکی از راهکارهای حفظ انقلاب مسؤولیتی است که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر عهده دارد، چرا که تکریم مناسبت ها، جلوه هایی از وابستگی ملت به نظام و رهبری است.

نماینده ولی فقیه در گلستان یادآور شد: پشتیبانی از انقلاب باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه قرار گیرد و اگر ما نتوانیم به عنوان یک فرهنگ در جامعه این امر را توسعه دهیم باید پیش بینی خطر را داشته باشیم.

وی با تاکید بر پاک نگه داشتن مسائل از جناح بندی‌های سیاسی‌ گفت: اگر بنا باشد جناح بندی‌های سیاسی وارد این عرصه شود به طور قطع ناامیدی را در پی خواهد داشت./950/پ202/س
ارسال نظرات