۱۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۲۰:۳۴
کد خبر: ۸۳۰۷۷

کاردار سفارت کانادا به شهیدان گمنام شلمچه ادای احترام کرد

خبرگزاری رسا ـ کاردار سفارت کانادا در جمهوری اسلامی ایران با حضور در یادمان شهدای شلمچه به مزار شهدای گمنام عملیات کربلای 5 ادای احترام کرد.
يادمان شهداي گمنام شلمچه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، دنیس هوراک، کاردار سفارت کانادا در جمهوری اسلامی ایران به همراه معاون خود با حضور در یادمان شهدای شلمچه از نزدیک با حماسه آفرینی های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس در برابر صدامیان آشنا شدند.

کاردار سفارت کانادا، با زیبا توصیف کردن یادمان شهدای شلمچه، در جریان بازدید سالانه 4 میلیون زائر از این مکان مقدس و شریف قرار گرفت.

معاون کاردار سفارتخانه کانادا در ایران که یک زن و مسلط به زبان فارسی است و قبل از این در سفارتخانه کشورش در عراق نیز مأموریت داشته بود نیز با بیان این مطلب که رزمندگان ایرانی شجاعانه با متجاوزان به کشورشان جنگیدند، به مزار شهدای گمنام شلمچه ادای احترام کرد.

راوی این مزار نیز با بیان رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، گوشه‌هایی از کمک‌های کشورهای غربی در جنایات صدام معدوم در تجاوز به جمهوری اسلامی ایران را برشمرد.

قابل ذکر است، همه ساله اتباع برخی کشورهای غربی از یادمان شهدای شلمچه در جنوبی ترین نقطه مرزی ایران و عراق بازدید می کنند و با مشاهده این مزار و احترام فراوان ایرانیان به این یادمان از دلاورمردی‌های ایثارگران دفاع مقدس باخبر می‌شوند./945/پ202/س
ارسال نظرات