۲۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۸۳۵۷۰

شش گروه رویت هلال ماه رمضان را در سیستان و بلوچستان رصد می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در استان و رییس ستاد استهلال سیستان و بلوچستان، از استقرار شش گروه استهلال برای رویت هلال ماه مبارک رمضان در مناطق مختلف استان سیستان و بلوچستان خبر داد .
استهلال ماه مبارک رمضان استهلال ماه مبارک رمضان
حجت الاسلام غلامرضا عباسی، مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در استان و رییس ستاد استهلال استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، اظهار داشت: شش گروه استهلال رویت هلال ماه مبارک رمضان را در مناطق مختلف استان سیستان و بلوچستان رصد می کنند .

وی، افزود: این شش گروه هر کدام متشکل از پنج نفر هستند که از شب گذشته در ارتفاعات شهرستانهای زاهدان، زابل، ایرانشهر، سراوان، چابهار و نیکشهر برای رویت هلال ماه مبارک رمضان مستقر شده اند و کار خود را آغاز کرده اند .

مسؤول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان سیستان و بلوچستان، گفت: این گروهها مجهز به دستگاههای تلسکوپ و لوازم مورد نیاز برای استهلال ماه مبارک رمضان هستند .

حجت الاسلام عباسی، با اشاره به اینکه، امشب نیز این گروه ها در مناطق مورد نظر مستقر می شوند،خاطر نشان کرد: این شش گروه یک ساعت قبل از غروب آفتاب در محل مورد نظر مستقر شده و نتیجه عملیات را به ستاد استهلال استان اعلام می کنند ./940/پ202/ص
ارسال نظرات