۲۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۸۳۶۱۱
در ماه مبارک رمضان؛

سلسله سخنرانی‌های سیره نبوی در گرگان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان از برگزاری سلسله برنامه های سیره نبوی از سوی آیت الله نورمفیدی همزمان با ماه مبارک رمضان در مسجد جامع گلشن گرگان خبرداد.
نماينده ولي فقيه در گلستان
حقیقت نیا، مسؤول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان گلستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، از برگزاری سلسله برنامه‌های سیره نبوی از سوی آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان همزمان با ماه مبارک رمضان در مسجد جامع گلشن گرگان خبر داد.

وی افزود: سلسله برنامه‌های سیره نبوی به همراه اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت آیت الله نورمفیدی هر روزه در مسجد جامع گلشن گرگان برگزار خواهد شد.

مسؤول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان، با اشاره به این‌که اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و بیان احکام، تلاوت یک جزء از قرآن کریم و سخنرانی از جمله مهم‌ترین ویژه برنامه‌های مسجد جامع گلشن گرگان است، تصریح کرد:  افزون بر این جشن بزرگ میلاد امام حسن مجتبی‌(ع)، محفل انس با قرآن و مراسم ویژه شب‌های قدر در مصلای گرگان نیز از جمله مهم‌ترین برنامه‌های ماه پر فیض رمضان در گرگان است.

حقیقیت نیا همچنین از آمادگی دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان برای پاسخ‌گویی به مسائل مشرعی مؤمنان در ماه مبارک رمضان خبر داد و ادامه داد: پاسخ به مسائل شرعی همه روزه در دفتر نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه گرگان به صورت حضوری و یا با شماره تماس2220920 صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: قرائت قرآن از سوی حجت الاسلام ابیضی ساعت 11:30 صبح و بیان احکام از سوی حجت الاسلام مهاجر در ساعت 12:30 ظهر از دیگر برنامه‌های مسجد جامع گلشن گرگان در ماه مبارک رمضان است./950/پ202/س
ارسال نظرات