۲۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۲۰:۵۹
کد خبر: ۸۳۶۶۶
فرمانده سپاه سلمان:

ریشه تخلفات و انحرافات امروز جامعه دوری از معنویات است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه، ریشه تخلفات و انحرافات امروز جامعه دوری از معنویات است، گفت: انتظار ما از مجموعه حوزه نمایندگی ولی فقیه اینست که روح معنویت و انگیزه دینی را در افراد افزایش دهد.
سردار عليرضا عظيمي جاهد، فرمانده سپاه سلمان سيستان و بلوچستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، سردار علیرضا عظیمی جاهد، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، روز گذشته در همایش سالانه کارکنان نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حوادث تروریستی استان، به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای برداشتن پرده های غفلت و معرفت و نزدیکی به حق تعالی و افزایش معنویت است .

وی، با تأکید بر اهمیت ماه مبارک رمضان و استفاده از فرصت های گرانقدر این ماه، گفت: حداکثر تلاش مان در این ماه در راستای معنویت افزایی افراد است و باید برنامه های این ماه با کیفیت بیشتری نسبت به سنوات گذشته ادامه یابد و سعی شود کارهای اجرایی را در این ماه به حداقل رسانده و بیشتر به برنامه های معنوی پرداخته شود.

سردار جاهد، حضور در مساجد و اجرای برنامه های معنوی در مساجد با حضور کارکنان و بسیجیان سپاه سلمان را از جمله برنامه های ماه مبارک رمضان اعلام کرد و افزود: حضور در جمع مردم، رسیدگی به مشکلات و رفع نیازهای ضروری آنها، افطاری دادن با نیازمندان و اطعام و اکرام آنها، باید در اولویت برنامه ها در این ماه مبارک باشد .

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، با بیان اینکه، ریشه تخلفات و انحرافات امروز جامعه دوری از معنویات است، تصریح کرد: انتظار ما از مجموعه حوزه نمایندگی ولی فقیه اینست که روح معنویت و انگیزه دینی را در افراد افزایش دهد و ما نیز در این راستا با تمام امکانات پشتیبانی لازم را در اجرای بهتر برنامه ها خواهیم داشت.

سردار عظیمی جاهد، خاطر نشان کرد: توجه به افزایش معنویت بین کارکنان وظیفه و جوانان، که سرمایه های بزرگ انقلاب هستند باید در اولویت کاری باشد و همه ما وظیفه داریم نسبت به تشویق و هدایت آنها جهت شرکت در برنامه ها اقدام کنیم .

وی، با اشاره به تأکید ویژه مقام معظم رهبری بر معنویت افزایی و افزایش معنویت در سپاه، بیان داشت: مقام معظم رهبری در دیدارهایی که با مسؤولین و فرماندهان سپاه دارند بیشتر از همه چیز به افزایش معنویت در سپاه تأکید دارند و تاکنون شنیده نشده است که ایشان بگویند فلان چیز، بجز معنویت، مورد نیاز سپاه است.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، دلهای مشتاق و نگاه حق بین را از جمله مشخصه های ذاتی سپاه در کلام مقام معظم رهبری نام برد و خاطر نشان کرد: آن چیزی که امروزه باعث اعتماد و اطمینان همه آحاد ملت و علی الخصوص اهل سنت در این استان به سپاه شده، معنویت بوده است، به همین دلیل وظیفه ما در کنار مأموریت اشتغالزایی و محرومیت زدایی، مأموریت مهم معنویت افزایی در استان سیستان و بلوچستان است./940/پ202/ص
ارسال نظرات