۳۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۸۴۳۹۸
حجت الاسلام والمسلمین رجبی:

پیشرفت های هسته ای ایران مرهون تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری است

خبرگزای رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، راه اندازی نیروگاه اتمی بوشهر را گامی مهم در رسیدن به مراحل نهایی هسته ای دانست و پیشرفت های هسته ای جمهوری اسلامی را مرهون رهنمودها و تدابیر رهبر فرزانه انقلاب و همچنین ایمان،‌ اراده،‌ استقامت و اخلاص دانشمندان جوان هسته ای کشور ارزیابی کرد.
2/  حجت الاسلام و المسلمين محمود رجبي عضو جامعه مدرسين
حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی، از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تحسین دستاوردهای هسته ای جمهوری اسلامی ایران،‌ تاکید کرد: یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،‌ پافشاری مردم و مسؤولان بر مواضع اصولی است.

وی با بیان اینکه انرژی هسته ای در حوزه های مختلف، انرژی،‌ پزشکی و کشاورزی کاربرد دارد ابراز داشت: بحمدلله در این راستا دانشمندان و جوانان برومند نظام مقدس اسلامی تلاش و سرمایه گذاری بسیار خوبی کردند و توانستند امور را به خوبی به پیش ببرند.

این استاد حوزه علمیه قم تاکیدکرد: ما هیچ گاه به دنبال استفاده غیر صلح آمیز از انرژی هسته ای نبوده و نیستیم، نظر مقام معظم رهبری نیز این گونه است و به همین دلیل، هیچ گاه از نظارت سازمان های بین المللی ترس و واهمه ای نداشته ایم.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی تاکید کرد: ملت ایران در عین حال که از نظارت سازمان انرژی اتمی بر نیروگاه های صلح آمیز هسته ای ابایی ندارد،‌ اما به هیچ وجه در برابر زورگویی های نظام سلطه کوتاه نمی آید.

وی با بیان اینکه ملت ایران در سایه مقاومت ملت و رهنمودهای حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری توانسته است به پیشرفت های بیشماری در حوزه انرژی هسته ای دست یابد گفت: دشمنان نظام مقدس اسلامی نیز از این پیشرفت ها شوکه می شدند،‌ آنها ابتدا هر خبری که راجع به دستاوردها و پیشرفت های هسته ای ایران منتشر می شد را منکر می شدند،‌ اما زمانی که واقعیات را مشاهده می کردند، به پیشرفت های هسته ای هسته ای جمهوری اسلامی ایران اعتراف و اذعان می کردند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: کار نیروگاه اتمی بوشهر نیز طبق موازین قانونی و بین المللی به پیش رفت و در سایه استقامت ملت ایران به مراحل نهایی خود نزدیک شد.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی با بیان اینکه دستاوردهای هسته ای جمهوری اسلامی ایران درخشان و فوق تصور بوده است خاطرنشان کرد: ایمان،‌ اراده،‌ استقامت و اخلاص دانشمندان جوان هسته ای کشور و همچنین رهنمودها و تدابیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی،‌ مهم ترین دلایل موفقیت های بیشمار هسته ای کشور است.

وی اظهار داشت: تمام پیشرفت های شگرف هسته ای جمهوری اسلامی ایران که امروز دنیا به آن اذعان دارد،‌ در سایه انقلاب اسلامی و رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری به دست آمده است و ما باید به خاطر این نعمت ها خداوند تبارک و تعالی را شاکر باشیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ما از همه افرادی که در راه اندازی نیروگاه اتمی بوشهر دست اندرکار بودند و همچنین از نقش بی بدیل مقام معظم رهبری که بیشترین نقش را در عرصه های داخلی و بین المللی داشتند تشکر می کنیم و امیدواریم موفقیت های بیش از پیشی نصیب ملت ایران شود. /924/ت302/ج

ارسال نظرات