۲۰ تير ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۸۴۶۹
در بیانیه مركز امور زنان ریاست جمهوری مطرح شد:

شهادت الشربینی خوی ددمنشانه غرب را بر ملا کرد

خبرگزاری رسا ـ مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری پیرامون شهادت مظلومانه بانوی محجبه مروه الشربینی بیانیه ای صادر كرده و این اقدام را محكوم كرد.
مروه الشربيني

به گزارش خبرگزاری رسا مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری پیرامون شهادت مظلومانه بانوی محجبه مروه الشربینی بیانیه ای صادر كرده و این اقدام را محكوم كرد.
 
متن این بیانیه كه نسخه ای آن برای خبرگزاری رسا ارسال شده به شرح زیر است:
 
شهیده عفاف ، شهادتت مبارک

سردمداران نظام ظالمانه و ضد حقوق بشری غرب امروز به اصلی‌ترین ناقضان حقوق بشر تبدیل گشته و با ایجاد جو اسلام هراسی و اسلام ستیزی نژادپرستان غفلت زده غربی را به استحمار کشیده و آنان را چون زنگی مست تیغ بر دست ، به جان زنان مسلمان و عفیف در انظار عمومی و در منظر چشمان پلیس به سلاخی در بیدادگاه آلمان وادار ساخته اند.

اکنون آزادی در انتخاب پوشش و حجاب جرم نابخشودنی و نماد جهالت قرون وسطایی غرب است که یک روز به شکل عدم صدور مجوز ورود به مدرسه و دانشگاه و کارخانه و اداره برای دختران محجبه در کشورهای غربی و غربزده تجلی می کند و یک روز در بیدادگاه نازیستهای آلمانی به جرم حجاب زن مسلمان به شهادت می رسد .

چقدر مضحک است که رسانه های دروغ پرداز غربی جرمی بدین وضوح را به عنوان گرایشات نژاد پرستانه فردی توجیه کرده و پلیس بی آبروی آلمان به جای یورش به قاتل، به همسر مقتول تیراندازی می کند و دولت مدافع نژادپرستی آلمان به جای پخش تصاویر همدستی پلیس و قاتل به سانسور تصاویر اصلی پرداخته ولی قتل مرموز غرب ساخته "ندا آقا سلطان" را با شرح و تفصیلات در شبکه های خبری خود برای محکومیت جمهوری اسلامی پخش می کند.

جالب است همانهایی که فقط چند روز پیش قوای انتظامی و امنیتی ایران را به دلیل برخورد با اغتشاشگران به جرم سوزاندن مساجد و بانکها و غارتگری اموال عمومی متهم به نقض آزادی ، دموکراسی و حقوق بشر می کردند و سرانشان داعیه دفاع از انسانیت در ایران را سر می دادند تحت تبلیغات زهرآگین اسلام ستیزی آنان، نژادپرستان پرورش یافته حکومتی به روی مادران مسلمان در منظر طفل سه ساله تیغ بر می کشند و در مرکز برقراری عدالتشان تئاتر قساوت و جنایت برای جهانیان به نمایش می گذارند.

شرم باد بر دروغگویانی که در قرن بیست و یکم با چنین رفتارهای دوگانه ای تاریخ ننگین زمان هیتلر را در اذهان ملتها زنده و  سابقه وحشی گری در جنگهای نژادپرستانه که کمترین ارمغانش آوارگی و بی خانمانی مردم بی دفاع بوده است را به یاد تاریخ می آورند.

واضح است که اگر مروه عزیز، یک زن یهودی بود اوضاع رسانه ها و دستگاههای خبرپراکنی غربی چگونه هولوکاستی دیگر آفریده بودند و چگونه فریاد مبارزه با تروریسم و حقوق بشر سر داده میشد.

این حمله وحشیانه و غیر انسانی حمله به همه آرمانهای انسانی و اهانت آشکار به اصل آزادی اندیشه و انتخاب می باشد و در این راستا مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با محکوم نمودن این رفتار نژاد پرستانه شهادت شهیده عفت و حجاب بانو مروه الشربینی را نقض آشکار حقوق بشر دانسته و از دادگاههای بین المللی خواستار احقاق حق می باشد و بیدادگاه آلمان را نمونه ای روشن از بی عدالتی در محاکم آلمان دانسته و این حرکت را نماد اسلام ستیزی در عصر به اصطلاح گفتگوی تمدنها می داند.

ما زنان مسلمان رویکردهای دوگانه در قبال ارزشها و اصول حقوق بشر در زمینه های گسترش نژادپرستی و بی احترامی به حقوق مهاجرین و اقلیتهای مسلمان را در اروپا به عنوان بزرگترین آسیب اجتماعی و سیاسی و لکه ننگی بر دامن غرب و آغازی بر پایان تمدن پوشالی آن قلمداد می نماییم.

در پایان مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با ابراز تسلیت و همدردی به خانواده و مردم مصر در رابطه با به شهادت رسیدن مظلومانه خانم" مروه الشربینی" از سازمان کنفرانس اسلامی و سازمان ملل و مجامع حقوق بشر خواستار رسیدگی و جلوگیری از اینگونه رویکردهای غیرانسانی و ایجاد ساز و کارهای جدی به منظور مقابله با روند رو به رشد اینگونه اعمال ضدحقوق بشری می باشیم.
ارسال نظرات