۱۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۸۵۴۲۸
نماینده ولی‌فقیه در آموزشگاه شهید باکری دزفول:

سربلندی جوانان در گرو تمسک به قرآن است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در آموزشگاه شهید باکری دزفول، تمسک به علوم قرآنی را تضمین کننده موفقیت جوانان و ایمنی آنان از انحراف دانست.
قرآن کريم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام عبدالکریم احمدی، مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در آموزشگاه شهید باکری مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در آموزشگاه شهید باکری دزفول، شب گذشته در محفل انس با قرآن این شهرستان‌ اظهار داشت: برگزاری محافل قرآنی در راستای بهره‌گیری هرچه بیشتر از فیوضات ماه مبارک رمضان و آشنایی با معارف قرآن کریم به ویژه برای نسل جوان بسیار تاثیر گذار می باشد.

حجت‌الاسلام احمدی با تاکید بر برگزاری کلاس‌های قرآنی و آشنا کردن جوانان با مفاهیم قرآن خاطر نشان کرد: تمسک به علوم قرآنی، موفقیت نسل جوان را به همراه داشته و آنان را از انحراف ایمنی می کند.

وی با اشاره به این که ماه رمضان ماهی است که سلامتی روح و جان انسان هارا به همراه دارد، گفت: در این ماه مبارک این آموزشگاه با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی با رویکرد آشنایی با مفاهیم قرآن به استقبال این ماه عزیز رفته و این برنامه‌ها را تا پایان ماه مبارک برگزار می‌کند.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در آموزشگاه شهید باکری دزفول، لحظات افطار را لحظات شادی و نشاط برای روزه داران دانست و داشتن روحیه معنوی و اجر اخروی را از برکات ماه مبارک نامید./945/پ202/س
ارسال نظرات