۱۸ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۸۵۹۸۸
امام جمعه خرمشهر:

رسالت شورای فرهنگ عمومی ترویج فرهنگ حجاب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه خرمشهر، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف را یکی از رسالت های شورای فرهنگ عمومی دانست.
رسالت شورای فرهنگ عمومی ترویج فرهنگ حجاب است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام سید نبی موسوی، امام جمعه خرمشهر، ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، اظهارداشت: شورای فرهنگ عمومی پنجمین نشست خود را در چند مدت اخیر پشت‌سر گذاشته است؛ خوشبختانه جلسات برگزار شده قبلی مصوبات بسیار مناسبی را داشته و در آن برخی مشکلات موجود مورد بررسی قرار گرفته است.

حجت الاسلام موسوی، محوریت اصلی این شورا را مسئله حجاب و عفاف عنوان کرد و تریح کرد: مسئله حجاب و پوشش یکی از مهم‌ترین مسائل کنونی جامعه به شمار می‌رود که باید در راستای آن برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌های مناسبی انجام شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی خرمشهر، با تاکید بر این که حجاب مسئله‌ای است که برای رسیدن به اهداف خود در خصوص آن باید به فرهنگ‌سازی مناسب در جامعه پرداخت خاطر نشان کرد: براین اساس نهادها و ارگان‌های مرتبط در این زمینه باید تلاش و کوشش خود را برای انجام وظایف خود در این خصوص را بیش از پیش کنند.

وی با بیان این که حجاب و عفاف مسئله‌ای اجتماعی است که برای نهادینه شدن آن درجامعه همه گروه‌ها باید اقدام و فعالیت کنند، گفت: قطعاً در صورتی که این امر تحقق یافته و فرهنگ‌سازی مناسبی در حوزه عفاف و پوشش اسلامی انجام شود چشم‌انداز مناسب و روشنی را در این حوزه شاهد خواهیم بود.

امام جمعه خرمشهر، برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی را یکی از راه‌هکای اصلی در این زمینه برشمرد و خاطر نشان کرد: در این جلسات علاوه بر بررسی وضعیت کنونی مسائل مختلف فرهنگی شهر در خصوص برخی مشکلات موجود نهادهای مختلف فرهنگی در اجرای برنامه‌های خود نیز تصمیم‌گیری می‌شود.

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر برگزاری جلسات شورای فرهنک عمومی خاطرنشان‌کرد: در صورت تداوم و اتخاذ تصمیمات مناسب در این جلسات مردم و شهروندان نیز در آینده نزدیک از نتایج آنها بهره‌مند خواهند شد./945/پ203/ص

ارسال نظرات