۲۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۸۶۱۳۹

عیادت نماینده ولی فقیه در اردبیل از امام جمعه اهل تسنن عنبران

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه و استاندار اردبیل از شیخ ثابت شفیقی امام جمعه بخش عنبران نمین عیادت کردند.
امام جمعه اردبيل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، امام جمعه و سیدحسین صابری استاندار اردبیل، امروز به عیادت شیخ ثابت شفیقی امام جمعه بیمار بخش عنبران نمین رفتند.

امام جمعه اردبیل در این دیدار با تأکید بر حفظ و تقویت وحدت میان شیعه و سنی اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان ار هز فرصتی برای تفرقه افکنی میان امت اسلام بهره می جویند، تاکید بر اشتراکات دینی ضرورتی انکارناپذیر است.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی با بیان این‌که جهان اسلام بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت کلمه است، گفت: تعامل برادران اهل تسنن عنبران و حضور آنان در مراسم دینی و مذهبی اهل تشیع منطقه مثال زدنی است.

وی با تشریح تاریخ و نقش منطقه عنبران در تاریخ اسلام و استان اردبیل افزود: در تدوین دایره المعارف استان اردبیل به سابقه عرفانی عنبران پرداخته شده و از آن استفاده خواهد شد.

سیدحسین صابری، استاندار اردبیل نیز در سخنانی بر زیرسازی و آسفالت خیابان ساحلی شهر عنبران قول مساعد داد و افزود: در صورتی که اهالی و ساکنان این مسیر نسبت به عقب نشینی و آزادسازی مسیر اقدام کنند، تمام هزینه‌های زیرسازی و آسفالت این مسیر تأمین و پرداخت می‌شود./935/پ202/س
ارسال نظرات