۲۲ مهر ۱۳۸۹ - ۰۱:۲۳
کد خبر: ۸۷۶۲۴
مدیر روابط عمومی حوزه‌های علمیه خواهران:

سفر آیت الله خامنه‌ای نشاط و تحرک علمی در حوزه علمیه ایجاد می‌کند

خبرگزاری رسا ـ مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم را سفری مهم ارزیابی کرد و با تاکید بر اینکه بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مسائل مربوط به حوزه های علمیه فصل الخطاب است گفت: با تشریف فرمایی رهبری روحیه نشاط و انگیزه طلاب و حوزویان برای حرکت علمی دوچندان خواهد شد.
ديدار طلاب با رهبر معظم انقلاب


حجت‌الاسلام علی مولایی، مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور ، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان قم، به تبیین برکات و دستاوردهای این سفر مهم پرداخت.

وی با بیان اینکه سفر رهبر معظم انقلاب به شهر مقدس قم برکات بسیاری را به همراه خواهد داشت گفت: استفاده از نگاه عمیق و حکیمانه رهبری در امور مدیریتی، علمی و اجرایی از جمله این دستاوردها خواهد بود.

حجت الاسلام مولایی، تطبیق فعالیت های انجام شده در حوزه و سیاست های آینده نظام حوزه با مطالبات رهبری را از دیگر برکات این سفر عنوان کرد و ابراز داشت: با حضور حضرت آیت الله خامنه ای روحیه نشاط و انگیزه برای حرکت علمی در بین طلاب و مدیران حوزه دوچندان خواهد شد.

وی با بیان اینکه نظرات و بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مسائل مربوط به حوزه های علمیه فصل الخطاب است تصریح کرد: همه اجزا و عناصر حوزه های علمیه حرکتی رو به جلو را به صورت جدی در راستای مطالبات مقام معظم رهبری باید پیگیری کنند.

حجت الاسلام مولایی بیان داشت: مجموعه حوزه تا رسیدن به منویات و مطالبات مقام معظم رهبری فاصله دارد و هرچند کارهای زیادی در این راستا انجام شده است، اما این فعالیت ها به هیچ وجه کافی نیست.

وی ادامه داد: در بخش های علمی، باید محققان و پژوهشگران حوزوی، سخنان مقام معظم رهبری را بررسی عمیق کنند و در بخش اجرایی و عملی نیز باید با طراحی برنامه های کوتاه و بلند مدت راهکارهای لازم برای عملیاتی شدن مطالبات مقام معظم رهبری به این سمت حرکت کنیم.

حجت الاسلام مولایی فضای حاکم بر حوزه علمیه قم به منظور استقبال از مقام معظم رهبری را بی نظیر و پرشور توصیف و تصریح کرد: طلاب حوزه های علمیه رابطه ای عمیق و عاطفی با رهبری دارند.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با بیان اینکه حوزویان قدردان ولایت فقیه و به این جایگاه واقف هستند تاکید کرد: طلاب حوزه های علمیه فرامین رهبر انقلاب اسلامی را واجب الاطاعه و خود را به این امر ملتزم می دانند.

حجت الاسلام مولایی تصریح کرد: ولایت فقیه و شخص مقام معظم رهبری خدمات بسیار زیادی را برای حفظ و توسعه فرهنگ انقلاب داشته است، طلاب و روحانیان نیز به عنوان پیشگامان این عرصه قدردان نعمت ولایت فقیه بوده و هستند.

وی با اشاره به تلاش های دشمنان و محافل ضد انقلاب و بیگانه در خصوص سفر رهبری به شهر قم گفت: دشمنان همواره در صدد ضربه زدن به اسلام و انقلاب و روحانیت بوده اند و این مساله نیز چیز جدیدی نیست.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با بیان اینکه امروز اسلام در ولایت فقیه تجلی یافته است ابراز داشت: دشمنان، ضدانقلاب و بدخواهان نظام با القائات شیطانی می خواهند به قلب اسلام هجوم بیاورند.

وی بیان داشت: حوزویان و روحانیت پشت سر مقام معظم رهبری ایستاده اند و دشمنان ما باید بدانند ملت ایران نیز هوشیار هستند و توطئه های آنها نخواهد توانست خدشه ای به ایمان و اعتقاد ملت به ولایت فقیه وارد کند. /924/ت301/ف.

ارسال نظرات