۲۵ مهر ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۸۷۹۶۳
مدیر مسؤول نشریه آوای قم:

قم با حضور رهبر معظم انقلاب جان تازه ای می گیرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مسؤول نشریه آوای قم، سفر مقام معظم رهبری به قم را موهبتی الهی برای مردم این استان دانست و تاکید کرد: قم با تشریف فرمایی مقام معظم رهبری جان تازه ای می گیرد.
حرم حضرت معصومه


محمد کاظم امینی قمی مدیر مسؤول نشریه آوای قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان قم تصریح کرد: حضور رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در شهر خون و قیام و مرکز جهان تشیع و پایگاه فقه و مرجعیت، موهبتی الهی است که نصیب مردم این استان و حوزه های علمیه شده است.

امینی قمی، حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی را مایه خیرات و برکات فراوان برای حوزه های علمیه به ویژه حوزه علمیه قم دانست و تاکید کرد: حضور رهبری فرصتی طلایی برای حوزه های علمیه، جامعه مدرسین و دیگر نهادها و مراکز حوزوی است تا با استفاده از این فرصت در آینده شاهد حرکت های رو به جلو در حوزه های علمیه باشیم.

این فعال رسانه ای بیان داشت: مقام معظم رهبری از قدیم الایام نیز نسبت به مشکلات و مسائل شهر قم دغدغه و عنایت بسیار فراوانی داشته اند و استان شدن قم نیز مرهون تدبیر و دور اندیشی ایشان است.

امینی قمی ادامه داد: استان شدن قم باعث جذب اعتبارات بیشتر شد و زیرساخت های بسیاری را در عرصه های مختلف شهری، زیارتی و عمرانی و فرهنگی ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در خصوص مسائل و مشکلات شهر قم دغدغه جدی داشته و دارند تصریح کرد: ایشان هموراه در سخنان خود بر ضرورت رفع مشکلات این استان مهم کشور تاکید کرده اند.

مدیر مسؤول نشریه آوای قم، حضور مقام معظم رهبری را فرصتی طلایی برای مدیران استان خواند و تاکید کرد: بر مسؤولان استانی فرض است که از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را ببرند و در راستای عمران و آبادانی بیش از پیش قم همه تلاش و همت خود را بکار گیرند.

وی اضافه کرد: وجود برخی مسائل پیشرفت استان قم را با کندی مواجه می کند، حضور مقام معظم رهبری فرصت و غنیمتی است که مدیران در جلساتی که با ایشان خواهند داشت مسائل را مطرح کنند و مقام معظم رهبری نیز قطعا عنایت و توجه ویژه ای را در این خصوص خواهند داشت.

امینی قمی، فضای عمومی شهر قم را برای استقبال از مقام معظم رهبری پرشور توصیف کرد و ابراز داشت: اقشار مختلف مردم قم برای ملاقات با مقام معظم رهبری و دیدار با ایشان لحظه شماری می کنند و قطعا با حضور ایشان، قم جان تازه ای خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه قمی ها شهر را برای استقبال از رهبری آذین بندی و چراغانی کرده اند، تصریح کرد: تشکل ها و نهاهدهای مردمی، خصوصی و دولتی با نصب بنرها و عکس هایی از مقام معظم رهبری ورود پرخیر و برکت رهبری را خوش آمد گفته اند.

این فعال رسانه ای با اشاره به ابعاد مختلف دستاوردها و برکات سفر مقام معظم رهبری به قم خاطرنشان کرد: انشالله حضور ایشان در سالروز میلاد امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) شیرین خواهد بود مردم قم به بهترین شکل از از حضرت آقا استقبال خواهند کرد.

مدیر مسؤول نشریه آوای قم، با بیان اینکه دیدار با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برای مردم قم مایه مباهات و امیدواری است تاکید کرد: همه مردم استان قم، حضور رهبر محبوب و فرزانه اسلامی را در این استان غنیمتی بزرگ می دانند و قطعا با استقبال باشکوه از ایشان ولایتمداری خود را ثابت خواهند کرد. /924/ت301/ف.

ارسال نظرات