۲۹ مهر ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۸۸۳۱۸
آیت الله مقتدایی:

حوزویان پرچمداران دفاع از نظام و ولایت فقیه هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه، حرکت در مسیر ولایت و نظام اسلامی را افتخار همیشگی طلاب، اساتید و فضلای حوزه های علمیه عنوان کرد و حوزویان را پرچمدار دفاع از نظام اسلامی و ولایت فقیه خواند.
شور و اشتياق طلاب براي ديدار با رهبر معظم انقلاب شور و اشتياق طلاب براي ديدار با رهبر معظم انقلاب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله مرتضی مقتدایی، مدیر حوزه های علمیه، پیش از ظهر پنج شنبه(29مهرماه) در دیدار هزاران نفر از طلاب حوزه های علمیه با حضرت آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری در شبستان امام خمینی حرم کریمه اهل بیت(ع) در سخنانی با تبریک میلاد امام رضا(ع) ورود پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به شهر و حوزه علمیه مقدسه قم را خیر مقدم گفت.

وی با اشاره به جایگاه و موقعیت برجسته و ویژه شهر مقدس قم و حوزه های علمیه افزود: افتخار همیشگی طلاب حوزه های علمیه به ویژه حوزه علمیه قم این بوده است که این شهر مذهبی خاستگاه انقلاب اسلامی است.

مدیر حوزه های علمیه تاکید کرد: طلاب، اساتید، روحانیان و فضلای حوزه های علمیه همواره در این مسیر با بصیرت کامل پیشگام و پرچمدار دفاع از نظام اسلامی و ولایت فقیه بوده و هستند.

وی اظهار داشت: حوزویان با التزام به جایگاه ولایت فقیه که رکن رکین و اساس نظام اسلامی است، حراست و حمایت از این جایگاه را بر خود فرض می دانند و همواره در جهت پاسخگویی به شبهات و تلاش در رفع نیازها حرکت می کنند.

آیت الله مقتدایی بیان داشت: به مدد توفیقات الهی و در سایت هدایت های داهیانه و مدبرانه مقام معظم رهبری، گام های استوار و ماندگاری در راستای ارتقا و تحول حوزه برداشته شده است.

وی سفر مقام معظم رهبری به قم را منشا خیرات و برکات برای این استان و حوزه های علمیه دانست و تاکید کرد: ما ضمن تقدیر و امتنان از تشریف فرمایی مقام معظم رهبری به شهر جهاد و اجتهاد و اعلام تجدید بیعت حوزه های علمیه با ولی امر مسلمین، آمادگی خود و حوزویان را جهت بهره مندی از رهنمودهای حضرت آیت الله خامنه ای اعلام می داریم.

گفتنی است، حماسی ترین و پرشورترین دیدار طلاب و روحانیان با رهبر معظم انقلاب اسلامی ساعتی قبل با حضور هزاران نفر از طلاب و روحانیان در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مساجد و صحن های اطراف حرم کریمه اهل بیت(ع)برگزار شد./924/پ201/ص
ارسال نظرات