۲۹ مهر ۱۳۸۹ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۸۸۳۶۹
روز شنبه؛

اعضای شورای عالی و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با رهبر انقلاب دیدار می کنند

خبرگزاری رسا ـ اعضای شورای عالی و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم صبح روز شنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می کنند.
استقبال علما از رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر حضرت معصومه
حجت الاسلام منتظری از مسؤولان عضو ستاد حوزوی استقبال از مقام معظم رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری جلسه ملاقات و دیدار اعضای جامعه مدرسین و شورای عالی حوزه علمیه قم با حضرت آیت الله خامنه ای در روز شنبه خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه اعلام شده اعضای شورای عالی و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم صبح روز شنبه(اول آبان ماه) در محل دفتر مقام معظم رهبری در قم با ایشان دیدار و گفت و گو خواهند کرد.

حجت الاسلام منتظری با تشریح دیگر برنامه های سفر رهبر انقلاب به قم ادامه داد: حضرت آیت الله خامنه ای همچنین عصر روز شنبه از نمایشگاهی در محل شبستان نجمه خاتون حرم کریمه اهل بیت(ع) بازدید خواهند کرد.

این مسؤول عضو ستاد حوزوی استقبال از مقام معظم رهبری تصریح کرد: مقام معظم رهبری همچنین صبح روز یک شنبه در جمع اقشار مختلف بسیجیان استان قم به ایراد سخن می پردازند و بعد از نماز مغرب و عشا نیز در جمع نخبگان و فضلای حوزه علمیه حضور خواهند یافت.

گفتنی است، سفر 9 روزه مقام معظم رهبری به قم از روز سه شنبه(27 مهرماه) همزمان با میلاد امام رضا(ع) آغاز شد و ایشان پس از استقبال رسمی از سوی اقشار مردمی و علما و همچنین زیارت حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) در جمع پرشور مردم قم در میدان آستانه، به ایراد سخن پرداختند.

در دومین روز از سفر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به شهر قم، ایشان در جمع خانواده های شهدا و ایثارگران حضور یافتند، برنامه بعدی رهبر معظم انقلاب اسلامی، دیدار با طلاب و روحانیان حوزه علمیه قم بود که این ملاقات با استقبال بی نظیر طلاب و روحانیان روز پنج شنبه در شبستان امام خمینی(ره)، صحن های حرم مطهر و مسجد اعظم قم برگزار شد.

حضرت آیت الله خامنه ای در ادامه سفر 9 روزه به قم همچنین با نخبگان دانشگاهی، دانشجویان و مدیران استان دیدار و گفت و گو خواهند کرد؛ سفر ایشان روز چهارشنبه پنجم آبان ماه به پایان می رسد./924/ت301/ج

ارسال نظرات