۰۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۸۹۱۰۸

تندیس‌ شهید عزیزالهی در خرمشهر رونمایی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب‌ خوزستان از رونمایی تندیس شهید مهرداد عزیزالهی، به‌مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی و روز دانش‌آموز تندیس در مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر خبر داد.
شهيد مهرداد عزيزاللهي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عبدالمجید عقیلی، مدیر یادمان های دفاع مقدس در جنوب خوزستان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی مسؤولان در زمینه‌های مختلف انتقال فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان است.

وی افزود: این مسأله باید در ارتباط با اقشار مختلف مردم از جمله کوکان، نوجوانان و جوانان مدنظر باشد و در هرکدام از این سطوح تغذیه‌ای به‌منظور انتقال ارزش‌های دفاع مقدس تأمین شود؛ همان‌گونه که در دوران دفاع‌مقدس بهنام محمدی‌ها از عنصر هوشمندی، بصیرت، تکلیف محوری و اقدام به‌موقع برخوردار بودند امروزه نیز نوجوانان و دانش‌آموزان ما از این عناصر بهره‌مند هستند.

عقیلی خاطر نشان کرد: در همین راستا باید اندیشه‌های جوانان در مسیر صحیح هدایت شود و بزرگداشت شهدای دانش‌آموز و تبیین آرمان‌های آنها دراین زمینه بسیار تأثیرگذار است؛ دشمن با تبلیغات منفی علیه نظام سعی دارد نظام جمهوری اسلامی ایران را تضعیف کند و ملت ایران باید با استکبارستیزی، وحدت کلمه، توجه به ارزش‌ها و فرهنگ‌های دفاع مقدس با آن مقابله کنند.

وی در ادامه یادآور شد: با توجه به برنامه‌های اخیر یادمان‌های جنوب خوزستان هرساله از تندیس تعدادی شهدای محوری رونمایی می‌شود؛ در همین راستا در سال‌جاری به‌مناسبت روز دانش‌آموز و بزرگداشت شهدای نوجوان فردا، تندیس شهید «مهرداد عزیزالهی» در مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر رونمایی می‌شود.

عقیلی ابراز داشت: مراسم رونمایی از تندیس این شهید بزرگوار ساعت 9 صبح فردا با حضور دانش‌آموزان بسیجی و مسئولان برگزار می‌شود؛ باید از تمام ظرفیت‌های فرهنگی موجود برای انتقال و تبیین ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان استفاده کرد.

مدیر یادمان های دفاع مقدس در جنوب خوزستان در پایان تصریح کرد: برگزاری همایش رهروان شهید فهمیده در خرمشهر با حضور یک هزار و 100 دانش‌آموز در راستای ترویج فرهنگ شهادت در این هفته بسیار حائز اهمیت است./945/پ202/س
ارسال نظرات