۱۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۸۹۹۶۸

همایش روحانیان عقیدتی سیاسی شمال غرب ناجا برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی روحانیان عقیدتی سیاسی منطقه پنج شمال غرب ناجا با موضوع طرح هدفمندی یارانه در تبریز برگزار شد.
استاندار آذربايجان شرقي در جمع روحانيان ناجا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، احمد علیرضابیگی، استاندار آذربایجان شرقی امروز در همایش روحانیان عقیدتی سیاسی شمال غرب ناجا که در سالن جمهوری فرمانداری تبریز برگزار شد، اظهار داشت: خلاف ادعاهای واهی دشمنان، تهدیدها و تحریم های دشمنان هیچگونه اثری در مسیر پیشرفت و توسعه ایران اسلامی نداشته است.

وی خاطر نشان کرد: زمانی دشمنان گوش فلک را کر کرده بودند که رژیم صهیونیستی می خواهد به ایران حمله کند؛ اما رییس جمهور کشورمان با سفر به لبنان، بمبی را در کنار گوش رژیم اشغالگر قدس منفجر کرد که قدرتمندتر از بمب های هسته ای آن رژیم جعلی بود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه ایران اسلامی در عرصه سیاست بین الملل محبوب تر از گذشته شده است، گفت: سیاست های خصمانه دشمنان نه تنها ایران را در عرصه بین الملل منزوی نکرده بلکه استقبال کم نظیر مردم لبنان از دکتر احمدی نژاد نشان داد که اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران چشم دشمنان را کور کرده است.

وی با تاکید بر اینکه نماد اقتدار ملت ایران، ولایت فقیه است، گفت: استکبار جهانی بداند؛ اقتدار واقعی همان چیزی است که در سفر رهبر فرزانه انقلاب به شهر مقدس قم رخ داد، سیل خروشان ملت ایران در مراسم استقبال از رهبر انقلاب اثبات کرد که ولایت فقیه همواره نزد امت اسلام از جایگاه ارزنده ای برخوردار است.

بیگی در ادامه با اشاره به اجرای طرح هدفمندی یارانه ها اظهار داشت: این طرح از جمله مؤلفه های اقتدار نظام اسلامی ایران است، دولتمردان در یک عمل بزرگ جراحی اقتصاد کشور درصدد تحول ساختار اقتصادی کشور هستند.

وی ادامه داد: دولت آقای دکتر احمدی نژاد بر اساس گفتمان عدالت و تعلق به انقلاب اسلامی و طبق وعده هایی که به مردم داده بود، موضوع تحول اقتصادی را در سیر کارشناسی و نشست های متعدد قرار داد که نتیجه آن تقدیم طرح تحول اقتصادی به مجلس بود.

بیگی با بیان اینکه عده ای به دنبال آن هستند که اجرای این طرح در دولت احمدی نژاد اتفاق نیفتد، گفت: آن عده اینگونه تعبیر می کنند که اگر این طرح عملی شود، دولت بعدی از درون دولت دهم خواهد بود.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها خاطر نشان کرد: نقش روحانیان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی به جهت وظایف حساسی که بر عهده دارند، بسیار خطیر است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مقدمات لازم برای طرح هدفمندی یارانه ها طی شده است، گفت: همراهی علما و روحانیت با دولت در اجرای این طرح با نتیج مطلوبی همراه خواهد بود./۹۳۵/پ202/ص
ارسال نظرات