۱۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۸۹۹۷۵
مدیرکل اطلاعات آذربایجان شرقی:

بزرگ‌نمایی ‌برخی نارسایی‌ها رویکرد استکبار در مقابله با نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اطلاعات آذربایجان شرقی گفت: استکبار جهانی با رصد اخبار دورافتاده ترین نقاط کشور درصدد راه‌اندازی جنگ روانی و بزرگ نمایی از نارسایی ها است.
بزرگ‌نمایی ‌برخی نارسایی‌ها رویکرد استکبار در مقابله با نظام اسلامی است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مدیر کل اطلاعات آذربایجان شرقی، امروز در گردهمایی روحانیان عقیدتی سیاسی شمالغرب ناجا در تبریز اظهار داشت: توجه به شعارهای انقلاب اسلامی نشان می دهد که هیچگونه مادی گرایی در این شعارها دیده نمی شود، آرمان انقلاب معنویت و رهبری دینی بود.

وی با بیان این‌که دشمنان به دنبال استحاله عقیدتی و انحراف در آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند، خاطر‌نشان کرد: استکبار جهانی و نظریه پردازان غربی به دنبال اجرای نظریه انحراف در اصول انقلاب بودند، که تاکنون با ترفندها و توطئه‌های مختلف وارد میدان شده‌اند؛ اما با درایت و هوشیاری رهبر فرزانه انقلاب نتیجه بخش نبوده است.

وی با بیان اینکه دشمنان با شگردها و تکنولوژی‌های روز به دنبال ایجاد شرایط جدیدی برای پیاده کردن نقشه‌های شوم خود هستند، گفت: استکبار جهانی با رصد اخبار دورافتاده‌ترین نقاط کشور درصدد راه‌اندازی جنگ روانی و بزرگ‌نمایی از نارسایی‌ها است.

وی با تشریح تهدیدات نوین دشمنان در دهه چهارم انقلاب اسلامی گفت: دشمنان درصدد آن هستند که در تله‌های امنیتی و سوژه‌تراشی و قرار دادن مردم مقابل دولت و همچنین تحمیل تهدیدهای فرسایشی و بی‌ثباتی مردم را نسبت به نظام ناامید و بدبین کنند.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان شرقی با تأکید بر این‌که استکبار جهانی به دنبال براندازی نظام اسلامی از دوران است، گفت: حداقل موردی که دشمنان علیه نظام اسلامی ایران پیگیری می‌کنند، عدم تأثیرگذاری ایران در دیگر ممالک است.

وی با بیان این‌که باید ساز و کار خود را به روز و کارآمد کنیم‌ خاطر‌نشان کرد: اگر با روش‌های سنتی به مقابله با توطئه‌های دشمنان برویم، نه تنها مشکل برطرف نمی‌شود، بلکه پیچیده‌تر نیز خواهد شد.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان شرقی در پایان بر نقش خطیر روحانیت در اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها تأکید کرد و گفت: رسانه‌های غربی تبلیغات سوء گسترده‌ای علیه این طرح آغاز کرده اند، که رسالت روحانیت روشنگری افکار عمومی است./۹۳۵/پ202/س
ارسال نظرات