۲۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۹۰۳۱۳
امام جمعه مسجد سلیمان:

مردم ایران گام‌های بلندی در پایبندی به ولایت فقیه برداشته‌اند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مسجد سلیمان ولایت فقیه را مهم ترین بنیان اسلام دانست و گفت: ملت مسلمان ایران به صورت عملی گام‌های بلندی را در عرصه پایبندی به ولایت برداشته است.
حجت الاسلام اميني، امام جمعه مسجد سليمان
حجت الاسلام محمدصادق امینی، امام جمعه مسجد سلیمان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به تبیین جایگاه عید غدیر در اسلام پرداخت و اظهار داشت: در روایتی از امام صادق(ع) بنیان اسلام بر پنج ستون استوار است که مهم‌ترین آنها ولایت فقیه است و چهار ستون دیگر به ولایت متصل هستند.

امام جمعه مسجد سلیمان به مقایسه‌ای از جایگاه حاکمیت ولایت در قبل و پس از انقلاب پرداخت و بیان داشت: ملت مسلمان ایران به صورت عملی گام‌های بلندی را نسبت به ولایت برداشته و نواب اهل بیت(ع) را به زعامت و حکومت مسلمانان رساندند که در ابتدای انقلاب امام امت(ره) و اکنون رهبر فرزانه انقلاب در این منصب قرار دارند.

مدیر حوزه علمیه مسجد سلیمان در ادامه اظهار داشت: در دوره‌ سی ساله که گام‌های بلندی در عرصه تبیین‌ ولایت برداشته شده، شاهد پررنگ‌تر شدن ارزش‌های دینی به ویژه میان جوانان و برکات عظیم و فراوانی در پرتو ولایت نائب امام زمان(عج) بودیم.

حجت الاسلام امینی در پایان همه خوبی ها را وابسته به عید غدیر، عید ولایت اهل بیت و امیر مؤمنان(ع) دانست و خاطر نشان کرد: پلیدی ها و زشتی ها از تبیین نشدن ولایت اهل بیت(ع) در جامعه است؛ از این رو باید امت پیامبر اکرم(ص) به ویژه جوانان و دوستداران امیر مؤمنان(ع) بیشتر از سال های گذشته نسبت به این عید بزرگ اهتمام ورزند./945/پ202/س
ارسال نظرات