۲۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۹۰۳۵۶

ویژه نامه اینترنتی در سوگ یادگار کربلا منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ‌ همزمان با سالروز شهادت حضرت امام محمد باقر(ع)، ویژه نامه اینترنتی «در سوگ کربلا»، از سوی مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان منتشر شد.
شهادت حضرت امام محمد باقر (ع)


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام محمد باقر(ع)، ویژه نامه اینترنتی «در سوگ کربلا»، از سوی مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان منتشر شد.

بر اساس این گزارش، این ویژه نامه دربردارنده بخش هایی همچون، امام باقر(ع) متخصص در دانش فضا و علم هیات و نجوم، نمایی از زندگی امام باقر(ع)، کتابخانه امام باقر(ع)، امام باقر(ع) و جریانات امویان، نویدهای امام باقر (ع) در مورد ظهور، عصر ظهور در کلام امام باقر(ع)، و امام باقر(ع) مبدع نقطه گذاری در حروف است.

همچنین، وصیت امام محمدباقر(ع) در آخرین لحظات، نحوه ارتباط امام باقر(ع) با خانواده، اخلاق و بزرگواری امام باقر(ع)، جنیان در حضور امام باقر(ع)، چند حکایت از مولایمان باقرالعلوم(ع) و سفارش امام باقر (ع) به پنج چیز، از دیگر بخش های این ویژه نامه اینترنتی است.

فیلم، مداحی، شعر و احساس، تصاویر ویژه و پس زمینه های کامپیوتری، از دیگر بخش هایی است که در این ویژه نامه قابل دسترسی و استفاده است.

قابل ذکر است، ویژه نامه «در سوگ یادگار کربلا» از سوی خانم مهری هدهدی برای تبیان تهیه و تنظیم شده است و طراحی و گرافیک آن را خانم فرحناز قمصری انجام داده است.

علاقه مندان به استفاده از این ویژه نامه می توانند به پایگاه اینترنتی مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان به نشانی http://www.tebyan.net مراجعه کنند./919/پ 203/ع.

ارسال نظرات