۳۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۹۰۹۶۰
با حضور حاجی بابایی و آیت‌الله مقتدایی؛

نشست ستاد همکاری‌های وزارت آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نشست ستاد همکاری های وزارت آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه با حضور حاجی بابایی و آیت‌الله مقتدایی در قم برگزار می‌شود.
حاجي بابايي و آيت‌الله مقتدايي
حجت‌الاسلام ابوالحسن احمدی، مشاور دبیر ستاد همکاری های وزارت آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری نشستی مهمی با حضور حاجی بابایی و آیت‌الله مقتدایی در قم خبر داد.

وی افزود: نشست ستاد همکاری های وزارت آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه با حضور وزیر آموزش و پرورش و مدیر حوزه‌های علمیه کشور، فردا از ساعت 15 به مدت دو ساعت در محل سالن ااجتماعات مرکز خدمات حوزه‌ علمیه قم برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام احمدی خاطر نشان کرد: با توجه به سخنان بسیار مهم و موکد رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص آموزش و پرورش و همکاری این نهاد آموزشی با حوزه‌های علمیه به همین منظور نشستی با حضور مدیران ارشد این دو نهاد در قم برگزار می‌شود.

وی با بیان این که طرح های بسیار ارزنده و کاربردی از سوی دبیرخانه ستاد همکاری‌ها در حال تدوین و اجرایی شدن است، افزود: در حال حاضر ما به دنبال این هستیم که دبیرخانه از حالت ستادی به برنامه‌های عملیاتی و اجرایی بپردازد که در آینده نزدیک امیدوار هستیم این برنامه‌ها عملیاتی شود.

حجت‌الاسلام احمدی گفت: برخی از طرح‌ها و برنامه‌های ستاد همکاری‌ها با استقبال بسیار خوب و ارزنده مسوولان ارشد کشور روبه‌رو شده است که اجرای طرح مشاوران مذهبی در مدارس یکی از برنامه‌های است که ریاست جمهوری به جدی آن را دنبال می‌کند./917/پ202/ص

ارسال نظرات