۱۹ دی ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۹۵۱۹۷
آیت الله ملکوتی:

انقلاب اسلامی محرومان جهان را بیدار و هیمنه پوشالی استکبار جهانی را درهم شکسته است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بیداری مردم آزاده و مستضعفان جهان را برگرفته از انقلاب اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی هیمنه استکبار جهانی را درهم شکسته است.
آيت الله مسلم ملكوتي آيت الله مسلم ملكوتي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله مسلم ملکوتی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ظهر یک شنبه، در دیدار شماری از پاسداران انقلاب اسلامی در مسجد دوطفلان مسلم قم، با اشاره به سالروز قیام خونین مردم قم در نوزده دی سال 56، یاد و خاطره شهدای این واقعه را گرامی داشت.

این استاد درس خارج حوزه علمیه قم، با اشاره به آیه ای از قرآن کریم، تصریح کرد: کسانی که در راه خدا به شهادت رسیده اند، مرده نیستند بلکه زنده هستند و لکن ما متوجه نیستیم.

وی بیان داشت: عقیده ما مسلمانان و شیعیان نسبت به مردگان ولو مرده های عادی این است که اینها هم زنده هستند و از وضع ما اطلاع دارند، اگر مؤمن و متقی باشند در نعمت هستند و اگر هم گناهکار باشند در عذاب به سر می برند.

آیت الله ملکوتی تصریح کرد: آیات و روایات اسلامی نسبت به شهدا اهمیت بسیار خاصی داده است و باید توجه داشت که شهدای اسلام، شهدای انقلاب و شهدای قیام نوزده دی زنده هستند و در نزد خدای خویش روزی می خورند.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم، تصریح کرد: شهدای واقعه نوزده دی فراموش نشدنی هستند و تا مادامی که تاریخ هست، اینها نیز هستند؛ این وهابیون هستند که این مسائل را متوجه نیستند و نمی فهمند

وی در ادامه سخنان خود بیداری محرومان و مستضعفان جهان را به برکت انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: بحمدلله امروز اسلام در غرب و شرق دارد پیشرفت می کند و حتی آنهایی که پایبند به سایر ادیان هستند هم به دین اسلام می گروند و اینها همه به برکت خون شهدا است.

آیت الله ملکوتی با بیان اینکه شهدا حافظ اسلام و انقلاب هستند، ابراز داشت: ابرقدرت های جهانی یک زمانی مسلمانان را به حساب نمی آوردند، اما خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی در حال حاضر شرایط دگرگون شده است.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی محرومان و مستضعفان جهان را بیدار و هیمنه پوشالی مستکبران را درهم شکسته است، تصریح کرد: مقاومت ملت ایران به مردم دنیا درس های فراوانی داده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین اشغالی، تصریح کرد: از سویی صهونیست ها خانه های فلسطینیان را تخریب می کنند و از سویی دیگر دم از صلح می زنند.

آیت الله ملکوتی از مدعیان دورغین دمکراسی و حقوق بشر نیز انتقاد کرد و گفت: ابرقدرت هایی که دم از حقوق بشر می زنند خود ناقض ترین حقوق بشر هستند و امروز مردم دنیا این مساله را فهمیده اند.

وی بیان داشت: ما اگر می خواهیم عظمت اسلام و قرآن را حفظ کنیم نباید از شهادت واهمه داشته باشیم، این مساله را قرآن و آموزه های دینی به ما آموخته است و باید به ابعاد مختلف آن توجه کنیم. /924/پ202/ص
ارسال نظرات