۲۵ دی ۱۳۸۹ - ۰۰:۳۲
کد خبر: ۹۵۶۹۸
خطیب جمعه قفول بحرین:

دولت در حال گسترش فساد در بحرین است

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه قفول بحرین با اشاره به گسترش فساد و ناامنی در این کشور تاکید کرد که دولت با هدف کسب مال حرام در حال گسترش فساد و فجور است.
غريفي
به گزارش خبرگزاری رسا، علامه عبدالله غریفی خطیب جمعه قفول بحرین، در خطبه های نماز جمعه روز گذشته این شهر که در مسجد امام صادق(ع) برگزار شد از گسترش ناامنی در این کشور به شدت ابراز نگرانی کرد و گفت: نیروهای امنیتی که خود را چشمهای بیدار بر امنیت شهروندان می دانند توان مقابله با جنایتهای مختلفی که در حال افزایش است را ندارند و شاهد گسترش روز افزون جنایتهایی نظیر آدم ربایی و تجاوز به عنف هستیم.

وی افزود: شهروندان به دلیل مورد تهدید قرار گرفتن جان و ناموسشان در حالت ترس و اضطراب قرار دارند و از مسوولان می خواهیم تا به این امر به سرعت و دقت رسیدگی کنند و نسبت به این جنایتها بی تفاوت نباشند.

علامه غریفی گسترش فساد را دلیل اصلی ناامنی در بحرین خواند و تصریح کرد: انتشار فساد، زنا، شراب خواری و اماکن فسق و فجور در کشور عوامل اصلی انفجار بی اخلاقی و گسترش جنایت و تجاوز در کشور است و مشخص نیست تا چه زمانی باید بازار فسق و فجور، فساد و تن فروشی زنان سراسر جهان در بحرین ادامه داشته باشد.

خطیب جمعه قفول تاکید کرد: بر اساس قانون اساسی، اسلام دین رسمی بحرین است و حمایت از دین و اخلاق و ارزشها به عهده دولت است ولی متاسفانه شاهد آن هستیم که دولت به جای حمایت از این ارزشها به گسترش فساد و فسق و فجور می پردازد و با هدف کسب مال و حرام اقدام به گسترش ارزشهایی می کنند که به دین و عزت و اخلاق و کرامت وطن و مردم می انجامد، لیکن دولت و پارلمان ناله های مردم را نمی شوند.

وی ادامه داد: ملت بحرین ممکن است نسبت به گرسنگی و فقر سکوت کنند اما قادر نیستند در برابر تجاوز به دین و ارزشهایشان بی تفاوت باشند و به نظاره زیرپا رفتن ناموسی و شرف و کرامتشان بنشینند./980/گ
ارسال نظرات