۲۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۹۵۷۳۰
حجت الاسلام مهدی طائب:

موسوی خیانتکار است

خبرگزاری رسا ـ سفیر انگلستان برای نخستین بار در راهپیمایی 25 خرداد در راهپیمایی حضور داشت و میرحسین موسوی تمام حمایت‌های دشمن را قبول کرده بود.
حجت الاسلام مهدي طائب در مراسم بزرگداشت 9 دي در مهديه تهران
به گزارش سرویس پیشخوان خبرگزاری رسا، استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به سخنان امام (ره) که اگر روزی دشمن از ما تعریف کند خیانتکار هستیم، گفت: موسوی خیانتکار و وابسته است.

حجت‌الاسلام مهدی طائب جمعه شب در گرامیداشت شهدای عملیات کربلای پنج در مهدیه این شهر مردم گیلان را با بصیرت عنوان کرد و اظهار داشت: فتنه سال گذشته را شهدا از بین بردند.

وی با بیان اینکه دشمن دیگر نمی‌تواند عملیات کربلای پنج را تکرار کند، افزود: 17 میلیون گلوله توپ، خمپاره و کاتیوشا در عملیات کربلای پنج بر سر رزمندگان ریخته شد.

حجت الاسلام طائب به زنده بودن شهدا اشاره کرد و گفت: شهدا بدون ابزار ارتباطی می‌توانند با عالم مادی ارتباط برقرار کنند و نزد خداوند روزی می‌خورند.

همرزم شهید اندرزگو، رزق شهدا را ویژه دانست و تصریح کرد: با مرگ افراد پرونده اعمال آنها بسته می‌شود در حالی که شهدا پس از مرگ نیز اعمال خوب را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به وقایع پس از انتخابات سال گذشته در کشور، خاطرنشان کرد: سفیر انگلستان برای نخستین بار در راهپیمایی 25 خرداد در راهپیمایی حضور داشت و میرحسین موسوی تمام حمایت‌های دشمن را قبول کرده بود.

حجت الاسلام طائب با اشاره به سخنان امام (ره) که اگر روزی دشمن از ما تعریف کند خیانتکار هستیم، گفت: موسوی خیانتکار و وابسته است.

استاد حوزه و دانشگاه به مقایسه هشت ماه فتنه سال گذشته و 8 سال دفاع مقدس پرداخت و بیان داشت: جنگ ایران برای خدا بود و خداوند در دوران دفاع مقدس نگذاشت دشمنان به فکر واحد برسند.

وی با تاکید براینکه در جنگ تحمیلی تمام دنیا علیه ایران متحد شده بود، افزود: در هشت ماه فتنه سال گذشته نیز دشمن با تمام توان به میدان آمده بود.

حجت الاسلام طائب نور شهدا را روشن کننده فضای بسیار تیره فتنه خواند و تصریح کرد: شهدا به نسل امروز ما بصیرت دادند و دشمن این را نمی‌فهمد.

استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: مردم در هشت ماه پس از انتخابات سال گذشته طومار فتنه را بستند و برکاتی نصیب کشور شد.

وی ادامه داد: فتنه سال گذشته ملت ایران را واکسینه کرد و دیگر از هیچ فتنه داخلی واهمه‌ای نداریم.

حجت الاسلام طائب به بی‌ارزش بودن پست و مقام اشاره کرد و گفت: در نظام اسلامی مسئولان با دیگران تفاوتی ندارند و باید پاسخگوی مسئولیت‌های خود باشند.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: موسوی و کروبی فکر می‌کردند فهم آنها بیشتر از مردم است در حالی که ریاست جمهوری و مسئولیت به انسان جایگاه نمی‌دهد و باید حساب پس داد.

وی فتنه آینده را جهانی توصیف کرد و بیان داشت: آمریکا با 10 هزار میلیارد دلار بدهی در حال سقوط است.

حجت الاسلام طائب با بیان اینکه دنیا محورهای وحدت خود را از دست داده است، تصریح کرد: صدای پای فتنه جهانی به گوش می‌رسد.

استاد حوزه و دانشگاه سخنرانی احمدی‌نژاد در جنوب لبنان را یک موفقیت توصیف کرد و افزود: رژیم صهیونیستی هرگز نمی‌تواند چنین عملی را انجام دهد.

وی اظهار داشت: مردم ایران با پشت سر گذاشتن فتنه سال گذشته آماده مقابله با فتنه جهانی هستند و ماموریتی بزرگ دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس حجت الاسلام طائب با اشاره به اینکه دشمن ناامیدانه به دنبال از بین بردن حیا در جامعه است، خاطرنشان کرد: با از بین رفتن حیا جامعه فرو می‌ریزد و باید در این زمینه تذکر داد و امر به معروف کرد. /914/د102/ج


ارسال نظرات