۰۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۹۶۳۰۹
حجت الاسلام طائب:

فتنه گران آرزوی دسترسی به حکومت اسلامی ایران را به گور خواهند برد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به تلاش سران فتنه جهت بازگشت به قدرت در نظام اسلامی ایران، اظهار داشت: فتنه گران همواره در تلاش برای دسترسی به نظام اسلامی هستند، اما آنان این آرزوی واهی را به گور خواهند برد.
حجت الاسلام طائب، استاد حوزه و دانشگاه
حجت الاسلام مهدی طائب، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که سران فتنه همچون بیمار مرگ مغزی در تلاش برای بازگشت به دنیا هستند، اظهار داشت: همواره تلاش سران فتنه به ویژه موسوی و خاتمی دستیابی به قدرت از هر راهی بوده است، اما هرگز بیمار مرگ مغزی به سبب عدم برخورداری از توان و قدرت جسمانی نمی تواند به دنیا برگشته و به میدان وارد شود.

این فعال عرصه فرهنگی به 9 دی و حضور گسترده مردم در شهرها بر علیه فتنه گران اشاره و خاطر نشان کرد: زمانی که فتنه گران آخرین تیر خود را در تاریکی رها کردند و سبب بوجود آمدن آن فجایع شدند، با حضور گسترده مردم در خیابان ها مواجه و به لطف لایزال الهی از میدان محو شدند.

وی در ادامه سخنان خود، با بیان این که سران فتنه آرزوی بازگشت به نظام اسلامی ایران را به گور خواهند برد، گفت: خاتمی، موسوی و کروبی در اقدام های اخیر خود چشم طمع به نظام اسلامی را نشان دادند، اما آنها بدانند که ملت غیور ایران هیچ گاه اجازه وارد شدن این افراد مزدور و آلت دست استکبار جهانی به میدان را نخواهند داد.

حجت الاسلام طائب در پایان با بیان این که فتنه سبز سال 88 آزمونی برای سنجش سران نظام و آحاد جامعه اسلامی بود، اظهار داشت: خوشبختانه با درایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم، مسئولان نظام به خود آمدند و از فتنه عمیق توطئه گران رهایی یافتند./945/ت302/ج
ارسال نظرات