۱۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۹۶۸۶۰
حجت الاسلام طائب:

طرح معراج بستر خوبی برای بیمه کردن دانش آموزان در برابر تهاجم غیرفرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به ضرورت اجرا شدن طرح معراج گفت: طرح معراج بستر خوبی برای بیمه کردن دانش آموزان در برابر تهاجمات گسترده غیرفرهنگی است .
حجت الاسلام طائب، استاد حوزه و دانشگاه


حجت الاسلام مهدی طائب، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به ضرورت اجرایی شدن طرح معراج، با بیان این که هنرهای فردی در ارتباط گیری ها نقش بسیاری دارد، ابراز داشت: افراد از نظر هنرمندی با یکدیگر تفاوت دارند؛ چرا که در حقیقت گاهی القائات الهی به برخی از ذهن ها می رسد که آن القائات همانند وحی برای او کار گشاست و می تواند به دیگران الهام بخش باشد.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که افرادی که برای هدایت دانش آموزان به مدارس اعزام می شوند باید تجربیات فعالیت های خود را در قالب جزوه ای آموزشی به دیگر فعالان این عرصه منتقل کنند، تصریح کرد: چنین جزوه های که دربردارنده تجربیات عملی است بسیار مهم، ضروری و راهگشا است.

وی طرح معراج را یکی از طرح های خوب فرهنگی ارزیابی کرد و ابراز داشت: این طرح بستر مناسبی برای هدایت دانش آموزان به سوی معارف اسلامی و بیمه کردن آنها در برابر تهاجمات گسترده غیر فرهنگی است.

این استاد حوزه و دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود، به مؤسسه آموزش عالی امیرالمؤمنین(ع) اشاره کرد و یکی از ویژگی های این مؤسسه را بیشترین استفاده از کمترین امکانات موجود دانست و گفت: در حقیقت این همت و تلاش مسؤولان و دانشجویان مؤسسه آموزش عالی امیرالمؤمنین(ع) درس بزرگی برای دانشجویان و دانشگاه های کشور است.

حجت الاسلام طائب، ویژگی برجسته دیگر این مؤسسه آموزش عالی را عناوین تحصیلی آن خواند و بیان داشت: رشته کلام شیعه و ادبیات عرب با گرایش علوی یکی از رشته های مهمی که از صدر تاریخ اسلام یکی از موضوعات علمی بوده است و خوشبختانه با عنایت آیت الله موسوی جزایری این رشته به مرحله عمل رسیده است./945/ت303/ع

ارسال نظرات