۲۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۱:۳۱
کد خبر: ۹۷۷۰۶
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی:

حاج احمد آقا می گفت عده ای خبیث می خواهند بین من و رهبر انقلاب اختلاف بیاندازند

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی، با تاکید بر ضرورت توجه به مقوله وحدت در کشور، وحدت با افرادی که اصول انقلاب و ارزش ها را قبول ندارند را غیر ممکن خواند و تاکید کرد: وحدت باید بین نیروهایی شکل بگیرد که وفادار و دلسوز نظام هستند و این مساله نیز باید حول محور ولی فقیه باشد.
محمد نبي حبيبي دبير كل حزب موتلفه اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی سه شنبه شب، در مراسم گرامیداشت سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که از سوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در مسجد امام زین العابدین(ع) برگزار شد، با گرامی داشت دهه مبارک فجر، به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف پرداخت و گفت: انقلاب اسلامی به برکت نفس قدسی امام راحل و خون های پاک شهیدان و زحمات بزرگان و همراهی ملت به دستاوردهای بسیاری دست یافته است.

حبیبی با اشاره به وحشت غربی ها از موج اسلام خواهی فراگیر شده در کشورهای مختلف، تحولات مصر و تونس را تحلیل و با اشاره به رفتارهای متناقض سردمداران غرب و آمریکا در خصوص این مسائل تصریح کرد: تمام تلاش و کوشش غربی ها در مصر این است که بعد از حسنی مبارک، حکومتی بر مبنای آموزه های اسلامی تشکیل نشود.

وی افزود: آنها حاضرند هر گروه و صاحب افکاری ولو مخالف آنها سر کار بیایند اما داعیه داران حکومت اسلامی به قدرت نرسند و این مساله در تونس هم اتفاق افتاد.

پیروزی انقلاب تحلیلگران غربی را گیج کرد

این تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران تمام تحلیلگران غربی را گیج کرد و معادلات بین المللی را تغییر داد، ابراز داشت: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با توطئه ها و ترفندهای مختلف سعی کردند راه نفوذ انقلاب را بگیرند و به آن ضربه بزنند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی پشتیبانی و دفاع از حریم ولایت فقیه را عامل عزت و اقتدار نظام اسلامی دانست و با یادآوری فرازهایی از بیانات امام خمینی(ره) در این خصوص خاطرنشان کرد: ملت ما در عرصه های مختلف خوشبختانه این مساله را با بصیرت خود نشان داده و در بخش های گوناگون نقش آفرینی کرده است.

حبییی در ادامه سخنان خود در مسجد امام زین العابدین(ع) قم، وحدت را یکی از اصولی ترین و مهم ترین امور در کشور دانست و با بیان شاخصه ها و مؤلفه های آن تصریح کرد: وحدت در صورتی امکان ایجاد و تداوم دارد که بین نیروهای وفادار انقلاب و حول رهبری شکل گیرد.

وی اضافه کرد: برقراری وحدت بین کسانی که خواب براندازی جمهوری اسلامی را می بینند، با کسانی که جان شان را برای انقلاب اسلامی می دهند، به هیچ وجه امکان پذیر نیست.

حبیبی گفت: وحدت نیروهای انقلابی حول محور رهبری کارآیی فوق العاده ای دارد و این امر نیز بسیار حائز اهمیت است و دشمن با تمام توان می خواهد این وحدت را بهم بزند.

این فعال سیاسی همچنین با اشاره به فتنه سال 88 در کشور گفت: در این فتنه عده ای باور کرده بودند کار جمهوری اسلامی تمام شده است و این مساله نیز به این خاطر بود که فتنه گران به دشمنان و کینه توزان نظام مقدس اسلامی چراغ سبز نشان داده بودند و افرادی که می خواستند بین صفوف ملت تفرقه ایجاد کنند گناه شان نابخشودنی است.

این فعال سیاسی افزود: در حال حاضر هم یک عده دروغگو به عنوان مدعی خط امام(ره) از همان اول رهبری امام خمینی(ره) در مقابل ایشان ایستادند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی، با اشاره به دوران تصدی حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان ولی فقیه، از مدیریت های داهیانه ایشان تجلیل کرد و گفت: مقام معظم رهبری بیش از بیست سال است که کشور را از بحران های مختلفی از جمله فتنه سال گذشته عبور دادند که این مهم نشانه مدیریت شایسته ایشان بود و متاسفانه عده ای خیال کردند با تضعیف رهبری می توانند به مقاصد شوم شان برسند.

خاطره ای از دیدار با حاج احمد آقا خمینی

محمدنبی حبیبی در ادامه به بیان خاطرات خود از زمان انقلاب اسلامی پرداخت و با اشاره به دیدار محرمانه خود در بهمن ماه سال69 با مرحوم حاج احمدآقا خمینی گفت: ایشان در این دیدار گفته بود عده ای خبیث دور من جمع شدند و می خواستند بین من و مقام معظم رهبری اختلاف بیندازند.

وی اضافه کرد: من در آن دیدار به مرحوم حاج احمد آقا گفتم که شما اخیرا صحبتی کرده اید مبنی بر اینکه هر کس در اطاعت از مقام معظم رهبری با اطاعت از امام تفاوت قائل باشد در خط آمریکا است.

دبیرکل حزب مؤتلفه با اشاره به دیگر بخش های جلسه خود با حاج احمد آقا خمینی ادامه داد: در جلسه سران قوا که با حضور حضرت آیت الله خامنه ای، آیت الله موسوی اردبیلی، آیت الله هاشمی رفسنجانی و میرحسین موسوی در جماران برگزار شده بود، قبل از این جلسه آقای منتظری با امام ملاقاتی داشت و وقتی می خواست در جلسه سران قوا شرکت کند بدون در زدن وارد اتاق شدند که این عمل امام سابقه نداشت.

وی افزود: امام در آن جلسه بدون مقدمه تصریح کردند من از همان اول گفتم که آقای منتظری به درد رهبری نمی خورد، الان هم با قاطعیت می گویم.

حبیبی ابراز کرد: چون فرمایشات امام بی مقدمه بود، سکوت عمیقی در جلسه حکمفرما شد و بعد از لحظاتی آقا(حضرت آیت الله خامنه ای) گفته بودند که این آقا شاگرد شماست و اگر منتظری نیست پس کی باشد؟ امام بدون لحظه ای تامل در آن جلسه به آیت الله خامنه ای گفتند خود شما شرایط رهبری را دارید و با این فرمایش ایشان سکوت جلسه عمیق تر شد.

این فعال سیاسی گفت: کسانی که در آن جمع بودند بعدها برخی موضع گیری کردند و برخی هم سکوت کردند، ولی همه این افراد می دانند که در آن جلسه چه گذشته است، حتی خود میرحسین موسوی از همه بهتر این مساله را می داند. /924/پ201/ج
ارسال نظرات