۲۵ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۹۸۱۳۷

جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران در جنوب لبنان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان با همکاری حزب الله، مراسم جشنی به مناسبت سی و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در بعلبک برگزار کردند.
شيخ محمد يزبک
به گزارش خبرگزاری رسا، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان با همکاری حزب الله، مراسم جشنی به مناسبت سی و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را با حضور غضنفر رکن آبادی، سفیر ایران در بیروت، شیخ محمد یزبک، رییس هیات شرعی حزب الله لبنان و تنی چند از شخصیت های مذهبی مسیحی و سیاستمداران لبنان در مرکز امام خمینی(ره) در بعلبک در جنوب لبنان برگزار کردند.

شیخ محمد یزبک در این مراسم با اشاره به رخدادهای اخیر در جهان اسلام، گفت: اسراییل امروز به سبب پیروزی انقلاب مصر و وجود مقاومت در لبنان و فلسطین که با افتخار و سرافرازی در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی ایستاد و به پیروزی دست یافت در ترس و وحشت به سر می برد.

وی با اشاره به تحولات سیاسی لبنان، گفت: چشم به راه حکومتی هستیم که خواسته های ملت لبنان را در نظر داشته باشد و اجازه نخواهیم داد تا لبنان باری دیگر به دوران ضعف و رکود خود بازگردد. ما با همبستگی ملت، ارتش و مقاومت خواستار کشوری قدرتمند ومستقل هستیم و همه گروه های لبنانی را به همکاری و همیاری فرامی خوانیم./981/گ
ارسال نظرات