۲۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۹۸۲۸۴

تجدید میثاق طلاب و روحانیان تبریزی با مقام معظم رهبری

خبرگزاری رسا ـ جمعی از طلاب، فضلا و اساتید حوزه های علمیه آذربایجان شرقی در قالب کاروان تجدید میثاق، برای دیدار با مقام معظم رهبری امشب عازم تهران می شوند.
مقام معظم رهبري آيت الله خامنه اي در نماز جمعه


حجت الاسلام محمود لطیفی، مدیر استانی حوزه های علمیه آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: جمعی از طلاب، اساتید و فضلای حوزه های علمیه استان به همراه اقشار مختلف مردم تبریز برای دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی امشب تبریز را به مقصد تهران ترک می کنند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه محدودیت ها،‌ نزدیک به دویست طلبه از حوزه های علمیه استان برای سفر به تهران در قالب کاروان تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب اسلامی پذیرش شده اند که از این تعداد هشتاد طلبه برادر و چهل طلبه خواهر از تبریز و بقیه از مدارس علمیه شهرستان ها هستند.

حجت الاسلام لطیفی با اشاره به برنامه کاروان تجدید میثاق با ولایت حوزه های علمیه آذربایجان شرقی گفت: این کاروان پس از دیدار با مقام معظم رهبری، برای زیارت بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) به سمت شهر مقدس قم حرکت خواهد کرد.

مدیر استانی حوزه های علمیه آذربایجان شرقی تصریح کرد: طلاب آذربایجانی ضمن زیارت حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع)، با علما و فضلای حوزه علمیه قم دیدار خواهند کرد.

وی در پایان، دیدار با مقام معظم رهبری در آستانه قیام 29 بهمن سال 56 مردم تبریز را توفیقی برای مردم این استان دانست و گفت: مردم تبریز و آذربایجان در طول تاریخ با غیرت دینی و حسینی خود از کیان اسلام و تشیع دفاع کرده اند.

گفتنی است، در آستانه قیام خونین مردم تبریز در 29 بهمن 1356، بیش از 4 هزار نفر از اقشار مختلف مردم ولایت مدار آذربایجان فردا با مقام عظمای رهبری تجدید بیعت می کنند. /935
/ت 302/ن

ارسال نظرات