۳۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۹۸۶۴۶
امام جمعه بندر امام خمینی:

کروبی از آغاز انقلاب افکار ناسیونالیستی و رادیکال داشت

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بندر امام خمینی (ره)، به ویژگی های شخصیتی مهدی کروبی اشاره کرد و بیان داشت: مهدی کروبی از آغاز انقلاب اسلامی ایران، افکار ناسیونالیستی و رادیکال داشت.
حجت الاسلام محمد تابش، امام جمعه بندرعباس
حجت الاسلام محمد تابش، امام جمعه بندر امام خمینی(ره)، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به حادثه 25 بهمن ماه جاری، اظهار داشت: میر حسین موسوی و مهدی کروبی با اطاعت از فرامین آمریکا و اسراییل، اقدام به صدور بیانیه کرده و خواستار حضور جوانان و نوجوانان در تهران شدند، اما مردم غیور ایران به وضوح مشاهده کردند که جز تعداد اندکی از منافقان، افراد دیگری همراه آنان نشدند.

وی با اشاره به اهداف مستکبران نسبت به تحریک جوانان برای حضور در خیابان های تهران، اذعان داشت: رویدادهای شکل گرفته در مصر و تونس، موج عظیم رسانه ای را علیه مستکبران آغاز کرد به طوری که آنها را رو به اضمحلال و فروپاشی سوق می داد؛ از این رو با تحریک جوانان برای حضور در خیابان های تهران تلاش کرد تا اذهان عمومی جهان را به ایران معطوف کند.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره)، به ویژگی های شخصیتی مهدی کروبی اشاره کرد و بیان داشت: مهدی کروبی از آغاز انقلاب اسلامی ایران، افکار ناسیونالیستی و رادیکال داشت و این در حالی بود که در لباس روحانی، اقدام به انجام فعالیت های ناشایست اخلاقی، سیاسی و اسلامی می کرد.

 وی با بیان این که میر حسین موسوی از اوایل انقلاب اسلامی ایران بر ضد روحانیان و افراد متدین مذهبی بود، تصریح کرد: اقدام های موسوی همواره بر ضد انقلاب و روحانیت بود و امام این نکته را به او متذکر می شد که هوشیار و آگاه باش که مبادا اسیر حربه های گروهک های منافقین و تروریست ها شوی، اما وی با بی توجهی از این مسأله عبور می کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی بندر امام خمینی(ره)، با بیان این که مردم ایران خواستار برخورد شدید قوه قضاییه با سران فتنه در ایران هستند، اظهار داشت: ملت غیور ایران به جوشش و خروش در آمده اند و خواستار برخورد شدید قوه قضاییه با موسوی، کروبی و خاتمی هستند؛ چرا که صبر مردم ایران به پایان رسیده و اگر قوه قضاییه اقدامی نکند مردم خود در صحنه حاضر شده و تقاص خون های ریخته شده را می گیرند.

وی به اقدام های دشمنان قسم خورده نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان و معاندین نظام اسلامی، هفته ها در رسانه های گروهی خود تلاش کردند تا بتوانند جوانان را بر علیه نظام اسلامی وارد خیابان های تهران کنند، اما خوشبختانه با بصیرت افزایی طلاب و روحانیان مدارس علمیه در جامعه و آگاهی روز افزون جوانان و ملت غیور ایران از دسیسه های دشمنان، توطئه های خناثان از بین رفت و نقش بر آب شد./945/ت302/ص
ارسال نظرات