۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۵۱۵۷۴۲
با آغاز سال تحصیلی جدید صورت می گیرد؛

پذیرش ۳۰ طلبه جدیدالورود خواهر در مدرسه علمیه زینبیه فارسان

مدیر مدرسه علمیه زینبیه(س) فارسان با اشاره به اینکه در حال حاضر نزدیک به یکصد طلبه خواهر در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند، گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید نیز ۳۰ طلبه جدید الورود فعالیت خود را در این مدرسه آغاز خواهند کرد و جذب حوزه خواهند شد.
حوزه علمیه خواهران

فاطمه امیدی، مدیر مدرسه علمیه زینبیه(س) فارسان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به اینکه بنده از سال 88 به عنوان مدیر فعالیت خود را در این مدرسه آغاز کردم، اظهار کرد: ارتباط دو سویه با دانشگاه ها و دانشجویان شهرستان فارسان مهمترین اولویت ما در این سالها بوده است.

وی با بیان اینکه درب مدرسه علمیه زینبیه(س) همیشه به روی دانشجویان باز بوده است، تصریح کرد: اعتقاد ما بر این است تا این رفت و آمدها به حوزه و دانشگاه هم از سوی طلاب و هم از سوی دانشجویان صورت نگیرد، وحدت حوزه و دانشگاه شکل نخواهد گرفت.

امیدی با اشاره به اینکه در حال حاضر نزدیک به یکصد طلبه خواهر در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند، ابراز کرد: با آغاز سال تحصیلی جدید نیز 30 طلبه جدید الورود فعالیت خود را در این مدرسه آغاز خواهند کرد و جذب حوزه خواهند شد.

مدیر مدرسه علمیه زینبیه(س) فارسان با اشاره به اینکه تاکنون 26 طلبه از این مدرسه فارغ التحصیل شده اند، اظهار کرد: با روندی که در تسریع پایان نامه ها از سال گذشته صورت گرفته انشاءلله این آمار روز به روز افزایش پیدا خواهد کرد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه این مدرسه در 4 سال گذشته در مقطع دیپلم پذیرش داشته است، اظهار کرد: امسال نیز در مقطع دیپلم و در دو دوره تمام وقت و پاره وقت پذیرش خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه مدرسه علمیه زینبیه(س) فارسان در رأس مدارس استان از نظر امور فرهنگی قرار دارد، گفت: به لطف الهی فراتر از مدرسه عمل کرده ایم و توانسته ایم در سطح شهرستان هم در امور فرهنگی و هم در امور مشاوره حرف برای گفتن داشته باشیم.

کارشناس دینی رسانه جهانبین، از تشکیل کارگروه ازدواج آسان در این مدرسه از سال گذشته خبر داد و افزود: نقش این کارگروه در ترویج فرهنگ ازدواج آسان در بین جوانان شهرستان خصوصا طلاب، نقشی کاربردی است.

این مقام مسؤول همچنین به فعالیتهای تبلیغی طلاب این مدرسه علمیه در طول سال خصوصا در مناسبهای مذهبی و دینی اشاره کرد و گفت: در فصل تابستان 40 نفر از طلاب خواهر این مدرسه در قالب اردوهای جهادی، مدرس امور قرآنی کانونهای فرهنگی هنری مساجد، مشاور دینی و تربیتی در سطح شهرستان مشغول به فعالیت هستند.

وی به حضور فعال اساتید این مدرسه علمیه در صدا و سیمای مرکز استان به عنوان کارشناس دینی نیز اشاره کرد و گفت: در ماه حداقل 2 برنامه مشاوره از سوی اساتید این مدرسه علمیه در صدا و سیمای مرکز جهانبین روی آنتن می رود و این در جای خود منحصر به فرد است./9457/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات