۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۹
کد خبر: ۶۳۲۵۵۹
حجت الاسلام جعفری مطرح کرد؛

۹ دی و اثبات بصیرت ملت ایران

۹ دی و اثبات بصیرت ملت ایران
حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه جوانان عدالت اجتماعی و مبارزه با مفاسد اجتماعی را سرلوحه قرار می‌دهند، گفت: حضور پررنگ و بابصیرت مردم آتش فتنه ۸۸ را خاموش کرد.
حجت الاسلام سعید جعفری، فعال فرهنگی و اجتماعی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه مردم ایران اسلامی همیشه در بزنگاه‌ها و آنجا که انقلاب اسلامی نیازمند حمایت ویژه است، حضور پیدا می‌کنند، اظهار داشت: مردم ایران با جان و مال از انقلاب اسلامی دفاع کردند که جنگ ۸ ساله نمونه‌ای از چنین دلاوری و از خودگذشتگی است.

رییس پیشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه مردم در جهاد اصغر و اکبر حضوری پرثمر و پررنگ دارند، گفت: مردم در جهاد اصغر «جنگ نظامی» پای کار بودند و در جهاد اکبر «جنگ فرهنگی، اقتصادی و سیاسی» حضور داشته و مانعی هستند در برابر بدخواهانی که قصد ضربه زدن به نظام اسلامی را دارند.

این استاد دانشگاه با اشاره به حماسه ۹ دی بیان داشت: فتنه بسیار بزرگی از افرادی که زمانی سابقه خدمت به نظام اسلامی را داشتند، شکل گرفت هر چند که دشمنان بر آتش چنین فتنه‌ای دمیدند تا فشار‌ها بر نظام اسلامی دوچندان شود.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه حضور پررنگ و بابصیرت مردم آتش فتنه ۸۸ را خاموش کرد، عنوان داشت: مردم ایران، مردمی ولایتمدار و دوستدار و حامی ولی فقیه هستند که در ۹ دی سال ۸۸، هجمه‌های ۸ ماهه دشمنان را خاموش کردند و طومار فتنه گران در هم پیچیده شد.

وی با بیان اینکه نیازمند بصیرت در همه زمان‌ها هستیم، تصریح کرد: دشمن از طریق فضای مجازی و رسانه‌های خود تلاش دارد تا فضای موجود را مورد هجمه قرار دهد و افکار عمومی را به سوی خواسته‌های خود سوق بدهد، اما جوانان بابصیرت و متفکر اجازه نخواهند داد.

رییس پیشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه جوانان پیشرفت انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن را خواهان هستد، اظهار داشت: جوانان ایران اسلامی، فرمایشات رهبری همچون عدالت اجتماعی و مبارزه با مفاسد اجتماعی را سرلوحه قرار می‌دهند.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه عدالت اجتماعی با فطرت جوانان همخوانی دارد، گفت: گام برداشتن مطابق با رهنمود‌های رهبر انقلاب، بسیار امیدوار کننده است و ان شاءالله در گام دوم انقلاب اسلامی بتوانیم به تمدن اسلامی دست پیدا کنیم./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱
زیبا تحلیلی یود.
0
0