۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۶۰۳۴۴۳
امام جمعه بجنورد:

اقرار دشمن به اقتدار بین‌المللی ایران مرهون همت نیروهای مسلح است

اقرار دشمن به اقتدار بین‌المللی ایران مرهون همت نیروهای مسلح است
امام جمعه بجنورد گفت: اقرار دشمن به اقتدار بین‌المللی ایران اسلامی بسیار قیمتی است که این اقتدار را همه مردم به‌ویژه نیروهای مسلح ما ایجاد کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در نشست با فرماندهی و مسئولان تیپ 130 شهید دلجویان ارتش مستقر در استان، با گرامیداشت روز ارتش، اظهار کرد: همه نیروهای مسلح ایران در خدمت مردم، انقلاب، نظام و ولایت هستند.

وی در ادامه با اشاره به اقدام اخیر آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی، افزود: درواقع آمریکا با همه کسانی که از انقلاب دفاع کنند مخالف است و اگر بتواند همه نیروهای مسلح ایران را تروریست می‌داند.

امام جمعه بجنورد گفت: درواقع امروز هراسی در درون دشمن افتاده که این هراس او را به دست و پا انداخته است؛ به همین دلیل هم می‌بینیم برخی از کارهای دشمن ازجمله اقدام اخیر آمریکا عاقلانه نیست؛ زیرا انسانی که در حال غرق شدن است به هر گیاهی دست می‌زند تا نجات یابد.

وی تصریح کرد: امروز استکبار جهانی در آستانه غرق شدن بوده و در شیب سریعی هیبت و جایگاه خود را از دست می‌دهد؛ به‌گونه‌ای که باید گفت امروز عنوان ابرقدرت برای قدرت‌های غربی اسم بی‌مسمایی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: امروز ایران اسلامی در دنیا راه تنفس آزادگی و آزادمردی را به جهانیان یاد داده و درنتیجه قدرت‌های بزرگ نمی‌توانند به‌آسانی دست به هر کاری بزنند.

وی با اشاره به اقرار دشمنان به توان نیروهای مسلح ایران، اظهار کرد: اقرار به اقتدار بین‌المللی ایران اسلامی بسیار قیمتی است که این اقتدار را همه مردم به‌ویژه نیروهای مسلح ما ایجاد کرده‌اند و باید حفظ و تقویت شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: هیبت و ابهتی که انقلاب اسلامی ایجاد کرده ریشه در ایمان مردم دارد و این‌ها جایگاه امت ما را به‌اندازه‌ای اعتلا داده که دشمن به دست و پا افتاده است؛ از این رو باید قدر آن را دانسته و برای تقویت روز افزون آن تلاش کنیم./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات