۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵
کد خبر: ۶۲۴۵۲۳
حجت الاسلام والمسلمین جلالی:

انزوای ایران اسلامی با تحریم و فشار‌های سیاسی، طرحی شکست خورده است

انزوای ایران اسلامی با تحریم و فشار‌های سیاسی، طرحی شکست خورده است
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انزوای ایران اسلامی با تحریم و فشار‌های سیاسی، طرحی شکست خورده است، گفت: امروز ایران اسلامی قدرتی بلامنازع در جهان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از طلاب و دانشجویان، ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن را رمز پیروزی چهل ساله نظام اسلامی در بخش‌های مختلف دانست.
 
وی با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند کوتاه نیامدن در برابرآمریکار یک وظیفه الهی است، افزود: خنثی شدن توطئه دشمن تنها با ایستادگی و مقاومت ملت ایران تحقق خواهد یافت.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی با اشاره به این که عقب نشینی و تن دادن به خواسته‌های دشمن موجب جسارت و نفوذ بیشتر آن‌ها خوهد شد، خاطرنشان کرد: تجربه چهل ساله ما نشان داده هر زمان در برابر زیاده خواهی‌های دشمن با قدرت ایستادگی کردیم پیروز شدیم.
 
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان به دنبال انزوای ایران اسلامی در مجامع بین المللی هستند، تصریح کرد: در طی بیش از چهل سال اخیر ایران اسلامی با ابتکار عملی که در اختیار گرفته به یکی از بازیگران اصلی منطقه و همچنین جهان تبدیل شده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انزوای ایران اسلامی با تحریم و فشار‌های سیاسی، طرحی شکست خورده است، بیان داشت: امروز ایران اسلامی به یک قدرت بلامنازع منطقه‌ای تبدیل شده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی با بیان این که عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی در سایه هوشیاری، بصیرت و همچنین ایستادگی این ملت بزرگ به دست آمده است، خاطرنشان کرد: تداوم اقتدار امروز ایران اسلامی در گرو تبعیت از رهنمود‌های مقام معظم رهبری و تقویت گفتمان ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان است.
 
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که دشمنان می‌کوشند تا با فشار‌های ظالمانه به ویژه در حوزه اقتصادی، مردم را از انقلاب و نظام اسلامی جدا کنند، ادامه داد: علیرغم همه توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان در دهه‌های اخیر امروز ملت ایران در دفاع از انقلاب و آرمان‌های نظام پیشگام و ثابت قدم هستند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود کشور‌های غربی به سرکردگی آمریکا را دشمن ملت ایران معرفی کرد و گفت: امروز به وضوح آشکار شده که در میزان دشمنی با ملت بزرگ ایران فرقی میان آمریکا و اروپا وجود ندارد.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی با تأکید براین که اروپایی‌ها نیز همان مسیر آمریکایی‌ها را در فشار و دشمنی به ملت ایران ادامه می‌دهند، خاطرنشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز تأکید کردند باید از اروپایی‌ها نیز به طور کلی قطع امید کرد./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات