۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۶۲۴۴۱۷
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

حرکت عظیم اربعین موجب رسوا شدن حاکمان ریاکار و ایادی آنها در منطقه شد

حرکت عظیم اربعین موجب رسوا شدن حاکمان ریاکار و ایادی آنها در منطقه شد
حجت الاسلام لائینی، اربعین حسینی را پیوند حماسه و عرفان دانست و گفت: این حرکت عظیم میلیونی موجب رسوا شدن حاکمان ریاکار و ایادی آنان در منطقه شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از هیأت‌های مذهبی، اربعین حسینی را پیوند حماسه و عرفان دانست و گفت: این حرکت عظیم میلیونی موجب رسوا شدن حاکمان ریاکار و ایادی آنان در منطقه شده است.
 
وی با بیان این که اربعین، تجلی شور و شعور، محبت، معرفت و حماسه و مجاهدت در امتداد حرکت پیام رسانان عاشورا است، افزود: این حرکت عظیم نمایش ظلم ستیزی و مبارزه با ظلم و ستم و آماده سازی بستر گیتی برای قیام حضرت ولیعصر (عج) است.
 
حجت الاسلام لائینی با بیان این که پیاده روی زائران اربعین حسینی، نماد قدرت اسلام و تشیع و تقویت روحیه دفاع از دین و عزت اسلامی است، خاطرنشان کرد: عاشقان حسینی با این حضور بی نظیر و میلیونی خود موجب شکسته شدن خط استکبار و بیداری اسلامی شدند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که اردوگاه استکبار جهانی از این اقتدار امت اسلامی به خشم آمده است، تصریح کرد: این حرکت میلیونی تحقق بخش تمدن نوین اسلام و شکل دهنده امت واحده اسلامی است.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که حرکت نظام اسلامی همواره بر مبنای آرمان‌ها و ارزش‌های عاشورایی بوده است، بیان دانشت: همین امر رمز پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی در چهار دهه اخیر بوده است.
 
وی ادامه داد: هر ساله میلیون‌ها عاشق و دلباخته امام حسین (ع) در این اجتماع عظیم حاضر می‌شوند و دشمن هر چه برای کمرنگ جلوه دادن این اجتماع عظیم تلاش کند بی فایده خواهد بود و هر سال بر جمعیت زوار اربعین افزوده خواهد شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اگر همه قدرت‌های مادی جهان نیز متحد شوند نمی‌تواند از عظمت پیاده روی اربعین حسینی بکاهند، افزود: این اجتماع عظیم و میلیونی به یک مانور قدرت مسلمانان در برابر ظلم و دشمنان اسلام و اهل بیت (ع) تبدیل شده است.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که هر سال که می‌گذرد حضور مردم در راهپیمایی اربعین حسینی پررنگ‌تر می‌شود، ادامه داد: این حضور با عظمت نشان داد که همه توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن برای تحت الشعاع قرار دادن این حرکت بزرگ شکست خورده است./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات