۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۶۲۴۳۳۲
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

پیاده روی اربعین حسینی به حرکتی عظیم و تمدن ساز در جهان تبدیل شد

پیاده روی اربعین حسینی به حرکتی عظیم و تمدن ساز در جهان تبدیل شد
حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که پیاده روی اربعین حسینی به یک حرکت عظیم و تمدن ساز تبدیل شده است، گفت: دشمنان در برابر این حرکت عظیم مبهوت مانده اند.
حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی، آن را تجلی عظمت حسینی دانست.
 
وی با بیان این که این حضور بی نظیر بسیاری از معادلات دشمن در منطقه را بر هم زد، افزود: دشمنان تلاش کردند با برنامه ریزی زمینه کاهش حضور مردم در این اجتماع عظیم را فراهم کنند که شکست خوردند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که پیاده روی اربعین حسینی به یک حرکت عظیم و تمدن ساز تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: دشمنان در برابر این حرکت عظیم مبهوت مانده اند.
 
حجت الاسلام صادقی با بیان این که دشمنان پس از خنثی شدن توطئه کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی اربعین حسینی به برجسته سازی برخی کمبود‌های معمول در این مراسم عظیم و چند ده میلیونی پرداختند، بیان داشت: حضور بی نظیر و میلیونی عاشقان حسینی در راهپیمایی اربعین، شکست سنگین دیگری برای دشمنان و معاندان بوده است.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که رسانه‌های انگلیسی و سعودی از همان ابتدای برگزاری این اجتماع عظیم بدون اشاره به حضور گسترده و خیره کننده مردم تنها به دنبال تضعیف این مراسم عظیم بودند، افزود: اجتماع عظیم اربعین حسینی به عنوان یک تمدن نوین اسلامی، هراس را در دل نظام سلطه انداخته است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که هر سال که می‌گذرد حضور مردم در این اجتماع عظیم بیشتر می‌شود، خاطرنشان کرد: این حضور میلیونی موجب تقویت جایگاه اسلام و اهل بیت (ع) در جامعه جهانی شده است.
 
حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که نپرداختن رسانه‌های غربی به این حضور میلیونی نشان دهنده شکست توطئه‌های دشمنان بوده است، افزود: حتی امپراتوری رسانه‌ای غرب نیز علیرغم ماه‌ها تبلیغات دروغین و منفی نتواست مانع از حضور عاشقان حسینی در این اجتماع عظیم شود.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که حماسه عظیم اربعین حسینی حرکتی نوین برای جهانی سازی اسلام ناب است، خاطرنشان کرد: نظام سلطه از گسترش روز افزون اسلام ناب در جهان بسیار هراسان است و در سال‌های اخیر با پروژه اسلام هراسی تلاش کرده مانع از گسترش فرهنگ اهل بیت (ع) در دنیای امروز شود./950/ت303/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات