۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۶۲۴۲۴۰
خطیب نماز جمعه ساری:

دستگیری سرشبکه ضد انقلاب، اقتدار اطلاعاتی ایران را به رخ جهانیان کشید

دستگیری سرشبکه ضد انقلاب، اقتدار اطلاعاتی ایران را به رخ جهانیان کشید
حجت الاسلام قاسمی با تقدیر از سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه، گفت: دستگیری سرشبکه ضد انقلاب، اقتدار اطلاعاتی ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد قاسمی، امام جمعه موقت ساری امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با تسلیت فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان، به حضور بی نظیر و خیره کننده عاشقان حسینی در حماسه پیاده روی اربعین اشاره کرد و گفت: چنین حضور میلیونی در میان حجم وسیعی از تبلیغات دشمن حیرت انگیز است.
 
وی با بیان این که دشمن همه توان خود را به کار گرفت تا راهپیمایی اربعین حسینی کمرنگ تر از گذشته برگزار شود، افزود: اما علیرغم همه این تلاش ها شاهد حضور بی نظیر زائران حسینی در این حرکت و جنبش میلیونی بودیم.
 
حجت الاسلام قاسمی با اشاره به این که چنین حضور حیرت انگیزی حامل پیام های روشنی برای دشمنان اسلام و اهل بیت(ع) است، خاطرنشان کرد: این حضور ثابت کرد که علیرغم گذشت بیش از هزار و 400 سال از وقوع حادثه تلخ عاشورا اما آرمان ها و ارزش های عاشورایی در دنیای پر آشوب امروز زنده و پویا است.
 
امام جمعه موقت ساری با تأکید براین که این حضور عاشقان حسینی به دنیا ثابت کرد که خورشید اهل بیت(ع) همچنان پر نور می تابد و دنیای تاریخ امروز را روشن می کند، ادامه داد: اگر همه دنیا هم متحد شوند نمی تواند این حرکت عظیم را کمرنگ کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، راهپیمایی اربعین حسینی را مقدمه ای برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) دانست و خاطرنشان کرد: عاشقان و دلدادگان حسینی در سال های اخیر با خلق چنین حماسه عظیمی یک تمدن نوین اسلامی را خلق کردند.
 
حجت الاسلام قاسمی با بیان این که دنیای مادی امروز مبهوت چنین حضور میلیونی عاشقان حسینی است، تصریح کرد: پیاده روی اربعین حسینی به نماد وحدت امت اسلامی در برابر دنیای کفر و ظلم تبدیل شده است.
 
خطیب نماز جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به دستگیری سر شبکه ضد انقلاب از سوی اطلاعات سپاه اشاره کرد و آن را نشان از اقتدار اطلاعاتی ایران اسلامی دانست و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بار دیگر با چنین اقدام مهمی، ثابت کرد در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی همواره آماده و پیشگام است.
 
وی با بیان این که شبکه های غربی ضد انقلاب با گذشت چند روز از دستگیری این فرد همچنان سردرگم هستند، خاطرنشان کرد: این عملیات پیچیده اطلاعاتی ضربه سنگینی به سرویس های اطلاعاتی غرب بود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بد عهدی های طرف غربی در مسأله برجام طی سال های اخیر گفت: مقام معظم رهبری همواره تاکید داشتند که به آمریکا و استکبار نباید اعتماد کرد و هیچ گاه فریب توطئه‌های آنان را نباید بخوریم./950/پ210/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات