۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۴۲۹۲۱۲
امام جمعه موقت همدان مطرح کرد؛

ضرورت توجه خبرگان به ترویج روحیه انقلابی در جامعه

حجت الاسلام موسوی گفت: پیام مهم رهبر معظم انقلاب به نمایندگان مردم در خبرگان این بود که باید انقلابی فکر کنند و در همه زمینه ها انقلابی بودن را در جامعه ترویج کنند.
موسوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام سید هاشم موسوی امام جعه موقت شهر همدان با اشار به وضعیت نامناسب پوشش در جامعه، گفت: دولتمردان در زمینه مقابله با بد حجابی سکوت کرده اند و باید در این زمینه اقدامی درخور انجام داد.

 

وی در ادامه افزود: همه انبیا و معصومان برای این که انسان از گناه و معاصی به دور باشد در زمین حاضر شده اند و باید همه مومنان نسبت به دوری از گناه توجه داشته باشند تا رضای الهی شامل آنان شود.

 

استاد حوزه علمیه همدان گفت: برخی گناهان افزون بر اثر منفی در روح انسان بر روی جامعه و نسل انسان نیز تأثیر گذار هستند و همه باید بدانند که گناه آثار فراوان در زندگی و آینده انسان دارد.

 

وی با اشاره به آیات حجاب در قرآن کریم و روایات در این زمینه خاطر نشان کرد: مردم در جامعه اسلامی باید برای حفظ حرمت خون شهدا نسبت به پوشش و حجاب توجه داشته باشند و امام می فرماید کسی که به آیات حجاب توجه نکند کافر است.

 

امام جمعه همدان تصریح کرد: رعایت نکردن حجاب از سوی برخی افراد نه تنها سبب مشکلات عدیده در اجتماع می شود بلکه لوازم دوری انسان از پیشگاه خداوند را هموار می کند.

 

وی بدحجابی را سبب غضب و قهر الهی دانست و افزود: در ماه شعبان که ماه رحمت و تزکیه است همه افرادی که نسبت به پوشش خود کوتاهی می کنند باید راهی برای نجات خود از این منجلاب بیابند.

 

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: پیام مهم رهبر معظم انقلاب به نمایندگان مردم در خبرگان این بود که باید انقلابی فکر کنند و در همه زمینه ها انقلابی بودن را در جامعه ترویج کنند.

 

وی در پایان وظیفه خبرگان رهبری را حراست و صیانت از نظام اسلامی توصیف کرد و گفت: نمایندگان مردم در مجلس خبرگان باید نسبت به حفظ کیان نظام اسلامی توجه ویژه داشته باشند و با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در پی تحقق مطالبات ایشان باشند./201/979/ب1

ارسال نظرات