۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۵۲۴۵۰۲

تجدید بیعت دانش آموزان بحرینی با دانش ‌آموزان شهید

جمعی از دانش ‌آموزان بحرینی در آغاز سال جدید تحصیلی به زیارت قبر شهدای دانش آموز شتافتند.
دانش آموزان بحرینی

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعی از دانش آموزان بحرینی در آغاز سال جدید تحصیلی به زیارت قبر شهدای دانش آموز این کشور رفته و با این شهدا تجدید عهد و بیعت کردند.

در این مراسم که پیش از رفتن به مدارس برگزار شد، دانش آموزان اظهار داشتند که راه شهدا را ادامه داده و در راستای آزادی بحرین و کرامت ملت و ترسیم آینده ای مطلوب برای کشور تلاش خواهند کرد.

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه نیز در پیامی به مناسبت آغاز سال جدید تحصیلی نوشت: دانش آموزان پایه های وطن و عامل ساخت آینده ای باشکوه برای کشور هستند و نقش آنان در انقلاب ملی و سیاسی که از سال 2011 آغاز شد بسیار پررنگ است.

این ائتلاف افزود: امسال نیز اختلاف چندانی با سال های گذشته انقلاب مبارک ملت بحرین وجود ندارد به گونه ای که صدها صندلی مدرسه و دانشگاه شاهد غیبت دانش آموزان و دانشجویانی است که هم اکنون پشت میله های زندان بوده یا تحت پیگرد قرار دارند.

14 فوریه همچنین تأکید کرد که جمعی از معلمان بحرینی نیز بازداشت یا از کار اخراج شده اند و نظام بدینوسیله تلاش می کند تا شعله علم در این کشور خاموش شود.

در ادامه این پیام آمده است: دانش آموزان و دانشجویان باید در برابر همه سنگ های پیش روی فراگیری علم ایستاده و در کنار علم آموزی به حضور گسترده در میدان انقلاب و جهاد و پیروزی و رستگاری ادامه دهند.

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه خاطرنشان ساخت: به همه دانش آموزان و دانشجویان مقاوم و مجاهد به ویژه کسانی که هم اکنون در زندان حضور دارند، درود فرستاده و از این قشر مهم می خواهیم هیچگاه در برابر مشکلات کوتاه نیامده و عقب نشینی نکنند.

این ائتلاف از نقش معلما و فداکاری آنان و همچنین ایستادگی که درس بزرگی برای دانش آموزان به شمار می آید، تقدیر کرد./980/ب902/د

ارسال نظرات