۲۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۳:۲۱
کد خبر: ۱۰۰۷۴۷
حجت الاسلام والمسلمین مبلغی:

سکوت مجامع جهانی در برابر فاجعه بحرین شرم آور است

خبرگزاری رسا ـ رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، سکوت مجامع و نهادهای به ظاهر مدعی حقوق بشر در برابر جنایات بیرحمانه نیروهای عربستان، امارات و بحرین را شرم آور خواند و آن را محکوم کرد.
حجت الاسلام والمسلمين مبلغي


حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ کشتار بیرحمانه مردم مسلمان و شیعیان بحرین را محکوم کرد.

وی گفت: حقیقتا دنیای عجیبی است، اکثریت قریب به اتفاق ملت بحرین با زبانی رسا و گویا مطالبات اولیه و مشروع خود را ارائه می کنند و در برابر اینها بیشترین جنایت و بیرحمی صورت می گیرد و عجیب تر اینکه صدای اعتراضی هم شنیده نمی شود.

این استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: متاسفانه از سوی نهادهایی که باید از مظلوم حمایت کنند، موضع گیری که مورد انتظار است صورت نمی گیرد و سانسورهای شدید از سوی قدرت های بزرگ اتخاذ می شود.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی‌ ابراز داشت: دخالت عربستان و امارات و لشکرکشی اینها یک دخالت آشکار و غیر انسانی و برخلاف موازین و قوانین بین المللی است و حتی در برابر این دخالت هم مواضع مبهم و چندپهلو و یا بسیار ضعیف گرفته می شود.

این استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: کشتار بیرحمانه مسلمانان بحرین محکوم است و سکوت مجامع جهانی نیز مایه تاسف و شرم آور است و ما آن را محکوم می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی تصریح کرد: مردم آزادیخواه و مسلمان دنیا باید علیه این تحرکات و فجایع بیرحمانه بپا خاسته و به داد مظلومان بحرین برسند.

وی افزود: جمعیت زیادی در کشور بحرین خواهان مطالبات انسانی خود هستند، اما متاسفانه از سوی قدرت ها و کشورهای همسایه که به ظاهر مسلمان هم هستند سرکوب و کشته می شوند که این مساله تاسف است و تعجب ما را دوچندان می کند. /924/ت302/ع

ارسال نظرات