۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۱۰۴۵۹۸
عصر امروز؛

آیت الله حائری شیرازی از خبرگزاری رسا بازدید کرد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله حائری شیرازی از اساتید درس خارج حوزه علمیه قم و عضو مجلس خبرگان رهبری عصر شنبه با حضور در دفتر خبرگزاری رسا، با هیات تحریریه، خبرنگاران و پرسنل این خبرگزاری حوزوی دیدار و گفت و گو کرد.
آيت الله محي الدين حائري شيرازي آيت الله محي الدين حائري شيرازي آيت الله محي الدين حائري شيرازي آيت الله محي الدين حائري شيرازي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محی الدین حائری شیرازی از نمایندگان استان فارس در مجلس خبرگان رهبری، عصر امروز ضمن بازدید از خبرگزاری رسا، با سردبیر، هیات تحریریه و خبرنگاران این رسانه حوزوی گفت و گو کرد.

آیت الله حائری شیرازی در این بازدید، با اشاره به ضرورت برگزاری جلسات و کرسی های مناظره در حوزه، بیان داشت: خبرگزاری رسا نیز می تواند مناظراتی را در حوزه های مختلف برگزار و اخبار این گونه نشست ها را اطلاع رسانی کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه حوزه باید رسانه و شبکه مستقل داشته باشد، گفت: اداره این شبکه باید در دست خود حوزه باشد تا بتواند حرف‌های خود را مطرح کند.

آیت الله حائری شیرازی همچنین با اشاره به تاکیدات مراجع و علما بر ضرورت حفظ استقلال حوزه، ابراز داشت: اینکه علما و مراجع نسبت به حفظ استقلال حوزه حساس هستند،  به حق است و مقام معظم رهبری هم بر این مساله تاکید ویژه ای دارند.

بر اساس این گزارش در ابتدای این دیدار که در دفتر خبرگزاری رسا در قم برگزار شد، حجت الاسلام محمد جواد گلزار، جانشین مدیرعامل و سردبیر خبرگزاری رسا گزارشی از فعالیت ها، اقدامات و عملکرد این خبرگزاری در راستای پوشش و انعکاس اخبار حوزه های علمیه ارائه کرد.

وی با اشاره به اهداف راه اندازی خبرگزاری رسا، از انعکاس اخبار حوزه های علمیه به سه زبان، فارسی، عربی و اردو در این خبرگزاری خبر داد.

حجت الاسلام گلزار همچنین ابراز داشت: خبرگزاری رسا روزانه به طور میانگین حدود صد خبر از اخبار مرتبط با حوزه های علمیه را پوشش، تولید و انعکاس می دهد./924/پ201/ج
ارسال نظرات