۱۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۲۰۹
مسؤول بسیج طلاب خوزستان:

نگاه عملی به زندگی امام حسین سبب تحقق ‌عزت اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب و روحانیان خوزستان، دفاع از دین خدا و شریعت الهی را مهم‌ترین پیام زندگی امام حسین(ع) دانست و تأکید کرد: پاسداران به خوبی پیام زندگی امام حسین(ع) را دریافته و با عمل به این اصول پرچم عزت اسلام را در جهان به اهتزاز در آورده اند.
کربلا امام حسين
حجت الاسلام خداد الیاسی، مسؤول بسیج طلاب و روحانیان سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که حادثه کربلا حادثه ای مقطعی نبود تأکید کرد: امام حسین(ع) با اقدام خود در روز عاشورا الگو و اسوه‌ای برای همه آزادی‌خواهان جهان قرار گرفت.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان‌ ابراز داشت: در این مقطع زمانی پاسداران و بسیجان باید با تأسی از راه و روش امام حسین(ع) و کسب بصیرت، شناخت و آگاهی، در راستای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران به مبارزه و جهاد بپردازند.

وی به اقسام مختلف جهاد در دین مبین اسلام اشاره و تصریح کرد: جهاد نیز در دین اسلام بایستی به اقتضای زمان و مکان باشد چرا که در برهه‌ای از زمان ممکن است جهاد نظامی، علمی، فرهنگی و یا اقتصادی باشد.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، در ادامه سخنان خود عنوان کرد: سپاه و بسیج رسالت خطیری را بر عهده دارد؛ که هرجا برای دفاع لازم است حضور پیدا کرده و متناسب با شرایط به دفاع از ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی بپردازند.

حجت الاسلام الیاسی، به پیام زندگی امام حسین(ع) اشاره کرد و افزود: دفاع از دین خدا و شریعت الهی مهم‌ترین پیام زندگی امام حسین(ع) است که پاسداران به خوبی این پیام‌ها را دریافت و با عمل به این اصول در زندگی پرچم عزت اسلام را در جهان به اهتزاز در آورده‌اند.

وی، با تأکید بر جایگاه روحانیان بسیجی در جامعه اظهار داشت: روحانیان بسیجی در دوران دفاع مقدس همواره در کنار پاسداران در جبهه های حق علیه باطل در خدمت به دین اسلام ایفای نقش کرده اند.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، در پایان سخنان خود اذعان داشت: برنامه های ویژه ای جهت حفظ معنویت و افزایش بصیرت در جامعه از سوی بسیج طلاب و روحانیان سپاه حضرت ولی عصر(عج) در نظر گرفته شده است./9464/پ203/س
ارسال نظرات