۳۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۱۳۲۳۷
ازسوی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی؛

دوره مهارت های زندگی در روستاهای خراسان رضوی برگزار می شود

خبرگزاری رساـ مسؤول آموزش تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از تدوین طرح توانمندسازی زنان روستایی این استان خبر داد.
دوره مهارت های زندگی در روستاهای خراسان رضوی برگزار می شود
به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی عبدلله ابراهیمی اظهار داشت: طرح توانمند سازی زنان روستایی در راستای ارتقای کیفیت زندگی، مهارت های اجتماعی و سطح آگاهی های فرهنگی این قشر و همچنین کاهش فاصله برخورداری زنان روستایی در مقایسه با زنان شهری از فرصت ها و امکانات موجود برنامه ریزی شده است.

وی، افزایش نشاط، شادابی و تقویت احساس خود ارزشمندی را از مهم ترین اهداف این طرح برشمرد و افزود: برای ارتقاء سطح فرهنگی و باورهای دینی زنان روستایی آموزش مهارت های زندگی، بحث احکام و اخلاق اسلامی با همکاری بخش دولتی و خصوصی در دستور کار این طرح قرار دارد.

مسؤول آموزش تبلیغات اسلامی خراسان رضوی آموزش بهداشت و تغذیه سالم و افزایش سطح مطالعه را از دیگر سرفصل های این طرح برشمرد.

ابراهیمی با اشاره به اجرای طرح توانمند سازی زنان روستایی در 545 روستای استان افزود: در سال اول این طرح از سوی روحانیون طرح استقرار و هجرت اجرا می شود.

وی تصریح کرد: اداره کل تبلیغات با ارائه سرفصل ها و انتخاب استادان اهل فن تلاش می کند طرحی مؤثر را در حوزه آموزش در فضای روستایی استان به مرحله اجرا درآورد./930/د103/س
ارسال نظرات