۲۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۱۱۵۰۸۶

سطح 3 در حوزه علمیه خواهران آبادان راه اندازی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آبادان گفت: برای تکریم زنان فداکار و خواهران طلبه منطقه بزودی سطح سه (تحصیلات تکمیلی) راه اندازی می‌شود.
سطح 3 در حوزه علمیه خواهران آبادان راه اندازی می‌شود
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام  عبدالله محمدی اصفهانی، امام جمعه آبادان، روز گذشته با حضور در حوزه علمیه خواهران کوثر خرمشهر و دیدار با طلاب و اساتید این مدرسه گفت: جهل ستیزی نیازمند آراستگی انسان به علم، عقل، حکمت و حلم است که این رسالت خطیر در نهاد معرفتی مدارس علمی- دینی کشور به انجام می رسد.

امام جمعه آبادان، بانوان طلبه را رهپویان فاطمی توصیف کرد و گفت: طلبه های خواهر بهترین حامیان ولایت در عصر حاضر و منادیان فرهنگ حضرت فاطمه (س) هستند.

وی گفت: از این پس فارغ التحصیلان حوزه های علمیه خواهران آبادان و خرمشهر و دیگر شهرهای همجوار بدون نیاز به هجرت به شهرهای دیگر در مدرسه کوثر خرمشهر سطح سه و تحصیلات تکمیلی خود را پی می گیرند و در عمل همزمان با مدیریت زندگی خانوادگی، دانش افزایی می کنند.

عضو کمیته مدارج علمی حوزه های علمیه خوزستان، تاسیس دوره تحصیلات تکمیلی را نقطه عطفی در تاریخ درخشان مدارس علمیه خواهران آبادان و خرمشهر دانست و افزود: امیدواریم بتوانیم در سال های آینده شاهد راهیابی بانوان طلبه آبادانی و خرمشهری به عالی ترین سطح تحصیلات تکمیلی باشیم.

در آغاز این مراسم سرکار خانم عابدی مدیر مدرسه علمیه کوثر خرمشهر گزارش مشروحی از پیشرفت طلاب در حوزه تحصیل و تبلیغ و کمبود های این حوزه در این زمینه ها ارائه کرد و اظهار امیدواری نمود: با حضور حجت الاسلام محمدی به عنوان موسس تحصیلات تکمیلی حوزه های علمیه خرمشهر و آبادان، تحولات چشمگیری برای بانوان منطقه حاصل گردد و زنان فداکار این خطه می توانند به جایگاه رفیع خود دست یابند./9457/پ203/ص
ارسال نظرات