۱۶ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۱۱۶۳۶۳
امام جمعه دزفول:

بیداری اسلامی نظام سرمایه داری در اروپا را رو به نابودی کشانده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دزفول با بیان این که بیداری اسلامی با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران توانسته پوزه تمامی مستکبران جهان را به خاک مذلت بکشاند تصریح کرد: نهضت بیداری اسلامی در خاورمیانه نظام سرمایه داری اروپا را نیز روبه نابودی کشانده است.
حجت الاسلام سيد محمد علي قاضي دزفولي، امام جمعه دزفول
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت الاسلام سید علی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، صبح امروز در خطبه های نماز عید قربان که در مصلای امام علی (ع) دزفول برگزار شد ضمن تبریک عید قربان و این ایام فرخنده اظهار داشت: عید قربان امسال همزمان شده با قیام های ملل مسلمان منطقه علیه حکام جنایتکار که این نشان از به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایران را بازگو می کند.
عید قربان روز بندگی و عبودیت، و عید رهایی و بهار استغفار و طلب عفو از ذات اقدس الهی است.

بیداری اسلامی نظام سرمایه داری در اروپا را رو به نابودی کشانده است

وی با بیان این که بیداری اسلامی با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران توانسته پوزه تمامی مستکبران جهان را به خاک مذلت بکشاند تصریح کرد: نهضت بیداری اسلامی در خاورمیانه نظام سرمایه داری اروپا را نیز روبه نابودی کشانده است.

امام جمعه دزفول به گرفتاری آمریکا در منجلاب جنبش وال استریت اشاره کرد و افزود: در عرصه کنونی آمریکا و غرب دست به هر ریسمان پاره ای می زند تا خود را از این منجلاب نجات دهد اما می بینیم که هر چه تلاش می کند بیش از پیش دچا گرفتاری و سردرگمی می شود.

ملتهای به پا خواسته با ایستادگی نقشه راه آینده را برای جهانیان ترسیم نمایند

وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به کنگره عظیم حج گفت: ملتهای به پا خواسته با ایستادگی در مقابل استکبار و دنیای غرب می بایست نقشه راه آینده را برای خود و جهانیان ترسیم نمایند. مهم ترین خطری که ملتهای به پاخاسته را تهدید می کند دخالت و تاثیرگذاری جبهه کفر و استکبار در ساخت نظام جدید سیاسی در کشورها است.

حجت الاسلام قاضی با تأکید بر نقش قانون اساسی در روند قیام های منطقه ابراز داشت: مردم به پا خاسته باید مراقب باشند که در این کشور ها قانون اساسی را مطابق با دستورات و شرعیت اسلام تدوین کنند تا جلوی سوء استفاده بیگانگان را از جریان حاکم بگیرند..

امام جمعه دزفول با بیان این که راه نجات کشورهای اسلامی از چنگال غرب تشکیل قطب قدرتمند جهان اسلام است اظهار داشت: جغرافیای سیاسی منطقه به دست ملتها باید در جهت عزت و استقلال آنها باشد که انشاء الله در آینده شاهد جهانی جدید با محوریت اسلام خواهیم بود.

سران غربی مظهر تروریسم دولتی هستند

امام جمعه دزفول با بیان این که غرب خود تروریست دولتی است گفت: در عرصه کنونی شاهد هستیم سران غربی در نطق های قبل از دستورشان با وقاحت دستور ترور می دهند و دنیا را به تروریسم متهم می کنند در حالیکه خودشان مظهر تروریسم دولتی هستند. تنها راه مقابله با دسیسه ها و فتنه های آمریکا رسوایی افکار و اهداف پلید آنها در مقابل افکار عمومی است./9464/پ203/ص
ارسال نظرات