۰۷ دی ۱۳۹۰ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۱۱۹۹۴۲
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان قم:

حزب موتلفه در انتخابات از تصمیم جامعتین حمایت می کند

خبرگزاری رسا ـ دبیر حزب موتلفه اسلامی استان قم، تصمیم این حزب در انتخابات مجلس را حمایت از تصمیم جامعتین دانست و اظهار داشت: اعتقاد ما این است که صلاح نظام و کشور در حمایت از جبهه متحد اصولگریان است.
حزب موتلفه اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد عرب، دبیر حزب موتلفه اسلامی استان قم، عصر چهارشنبه، هفتم دی ماه در نشستی خبری که با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه استان در دفتر این حزب در شهر مقدس قم برگزار شد، برنامه ها و فعالیت این حزب را در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشریح کرد.

وی تلاش بر حضور حداکثری مردم در انتخابات را از برنامه های اصلی این حزب برشمرد و تصریح کرد: حزب موتلفه با سابقه پنجاه ساله و با توجه به عنایت امام به این حزب در تمام این مدت در شعار و حرفش ثابت بوده است و همیشه پشت سر فرمان امام و رهبری حرکت می کند و مطمئن هستیم این نگاه و راه، به راه درست و راه ائمه اطهار علیهم اسلام و پیامبران الهی ختم می شود.

عرب خاطر نشان کرد: حزب موتلفه اسلامی در انتخابات پیش رو، پشت سر تصمیم جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که در راس آن آیت الله مهدوی کنی و آیت الله یزدی قرار دارد حرکت می کند و هرگز این رفتار ما به این معنا نیست که ما برنامه یا اراده ای نداریم؛ زیرا برنامه ای ما پیروی از تصمیم جامعتین است.

وی تصریح کرد : تشخیص ما این که اصلاح امور مملکت و پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلام راهی است که مورد تایید مقام معظم رهبری باشد؛ از این رو در حمایت از تصمیم جامعتین مصر هستیم و آن را به نفع نظام و انقلاب می دانیم.

دبیر حزب موتلفه استان قم، مساله جبهه پایداری را از مسائل مهم روز کشور دانست و اظهار داشت: جبهه پایداری از دوستان اصولگرای ما هستند که بنا به سلایقی کاری غیر از جبهه اصولگریان را انجام می دهند، امیدواریم نهایتا برای پیشبرد اهداف مملکت و با هدف اطاعت از فرمان مقام معظم رهبری به جمع متحد اصولگریان بپیوندند.

وی تاکید کرد: بنده شخصا بین آیت الله یزدی و آیت الله مهدوی کنی و آیت الله مصباح یزدی فاصله ای نمی بینیم زیرا هر سه بزرگوار در یک هدف مشترک هستند و همه برای اصولگرایی و پیروی از راه امام خمینی تلاش می کنند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: به عنوان یک ریش سفید که شصت سال است در راه اصولگرایی حرکت می کنم از مردم استان قم و همه هم استانی ها درخواست می کنم که هر کس واقعا شرایط خود را متناسب با یک نماینده می داند به میدان بیایید و خود را نامزد انتخاب نهمین دوره مجلس شورای اسلامی کند؛ زیرا این ملت تشخیص می دهند و به خوبی می دانند که چگونه انتخاب کنند.

وی با اشاره به برنامه ریزی دشمنان برای کم رنگ کردن حضور باشکوه مردم در انتخابات مجلس گفت: دشمن صد درصد برای انتخابات نقشه های دارد و دو چیز را دنبال می کند که یکی از برنامه های اصلی آنان کاهش مشارکت مردم در انتخابات است؛ از این رو از مردم غیور ایران اسلامی می خواهیم به صورت جدی در انتخابات شرکت کنند تا نقشه دشمنان خنثی شود.

عرب عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های دشمنان برای انتخابات، حضور افراد نفوذی آن ها در مجلس است و کسانی که لیاقت و شرایط ندارند را می خواهند وارد مجلس کنند تا از این طریق قدرت مجلس را بکاهند و این نقشه تنها با حضور حداکثری و به دست تک تک مردم خنثی می شود.

وی با بیان این که بنایی، آشتیانی و لاریجانی سه نماینده فعلی استان قم نامزد انتخابات هستند، تصریح کرد: تاکنون جامعه مدرسین در این خصوص و برای حمایت کاندیداها و معرفی نماینده ها به نتیجه نهایی نرسیده است و ما منتظر تصمیم نهایی جامعه مدرسین هستیم که امیدواریم تا پایان هفته این تصمیم قطعی شود.

این فعال سیاسی با بیان این که بسیاری از مراجع از آقای لاریجانی خواسته اند که از شهر قم کاندیدا شود، گفت: بدون تردید جامعه مدرسین از لاریجانی حمایت خواهد کرد، زیرا نظر جامعه مدرسین جدا از نظر مراجع تقلید نیست.

وی در خصوص حضور اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات مجلس گفت: ما معتقدیم اصلاح طلبان، چراغ خاموش به میدان می آیند تا آنجایی که از سران آن ها شنیده ایم، برنامه های آن ها این است که نمی خواهند از صحنه خارج شوند، ولی در انتخابات شرکت می کنند.

دبیر حزب موتلفه استان قم با بیان این که نمی توان هر اصلاح طلبی را از اعضای فتنه گران دانست، افزود: هر کسی که با فتنه گران همراه نباشد و به ولایت فقیه معتقد باشد، قانون و نظام جمهوری اسلامر را قبول داشته باشد ما آن را فتنه گر نمی دانیم. کسانی که نه قانون و نه ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی را قبول نداشته باشند، فتنه گر هستند. البته افراد نادان در میان آن ها و ناآگاه بسیار هستند؛ ولی مزدوران فراوانی هم در میان آن ها وجود دارد./917/پ202/ج
ارسال نظرات